Levi @ touwtjes!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:04

Ziet er erg g0ed uit!!

Lacuna

Berichten: 957
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:56

Ineke2 schreef:
Dan heb je zeker ook de beschikking over een roundpenn of longeercirkel?
Word wel erg veel rennen voor mij als ik hem zonder lijn longeer Haha!


nope. Heb ik niet. ik kan eventueel een "picadero" afzetten (een vierkant gedeelte van 10.75m bij 10.75m) maar als ik daar geen zin in heb, doe ik het niet. Ik heb een stuk land van 150 meter bij 30 meter, en daar laat ik mijn pony in een cirkel om mij heen lopen. De straal van die cirkel varieert van ongeveer 5 tot ongeveer 10 meter. Werkt prima. Om t m aan te leren oefen ik eerst wel in die picadero hoor, anders wordt het voor mij ook best een eind rennen. Maar na een keer of 2 hebben ze het meestal wel door, en kan je ze gewoon zo longeren. Geen punt. Moet er wel bij zeggen dat dat alleen kan als je een goede basis hebt, met respect, vertrouwen en de dominantieverhouding helemaal duidelijk is. Hempfling in combinatie met logisch verstand en zelfvertrouwen. =) werkt voor mij prima =)
maar zoals ik al zei, das gewoon mijn manier van trainen. ik zal binnenkort ff foto's opzoeken, dan zet ik ze hier wel ff neer ofzo. dan krijg je n beetje een beeld Lachen

Ineke2

Berichten: 33152
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 17:00

Bij Levi lukt mij dat wel (heb ik geprobeert een paar weken geleden toen hij los stond in de bak) hij ging zelf in een cirkel rond mij heen, maar mijn andere pony dus echt niet
Maar ben benieuwd naar jouw foto's