Omdat ik nogal een schijterd ben wat betrefd springen is het heel laag, ik was al blij dat ze zo lekker rustig was vandaag

(commentaar staat boven de foto's)
Wendy denkt: 'Moet ik daaroverheen SPRINGEN?'
(en zie mij kijken: 'OOOOOOhjeee, ooooohjeee'
)
1'Nou oké een keertje dan'
2Geen idee waarom, maar dit deed ze vaker voor het sprongetje. Hierdoor werd ik nog verder naar voren getrokken dan ik normaal al zit.
3Nummer 4 vind ik zooo mooi!
Als ze zo ook zonder die balk zou kunnen draven! Dat zou geweldig zijn.
4
5
6Wendy was al snel moe, dus toen was Spider aan de beurt }>
Jammer genoeg zijn de foto's nét op het verkeerde moment genomen, geen is echt goed geklikt, ook het moment dat ik er echt helemaal opzat (dus niet meer hing) staat er niet op, maar zo hebben jullie in elk geval een idee.
Hij lijkt hier te denken 'Ohneeee..... wat gaat er nu gebeuren?!'
7Poging opstijgen nummer 1

8Poging 2
Die ging goed, heb eventjes helemaal over hem heen gehangen, lekker geaaid enzo en toen er weer af.
9Een mislukte poging, tjah die waren er veeeeeel
Hij mag niet lopen wanneer ik opstijg, moet wachten totdat ik hang of zit, dus hier kon ik er meteen weer afspringen hier om hem netjes weer stil te zetten.
10Nummer 11: Vind ik een grappige foto, heb eventjes gehangen (wel verder over paard heen als op de foto te zien is) en toen erop gezeten. Jammer genoeg ging hij een beetje raar doen, dus ging ik er snel weer af.
11Na nog een keer hangen en rustig stappen zonder dat Spider in paniek raakte, waren we allebei volgens mij wel tevreden

12
Als ik met die van mij daar over heen zou gaan springt die er nog een meter boven uit haha
Na aankoop bleek hij pas 2 jaar (iets ouder) te zijn en zijn we bijna meteen gestopt met op hem te rijden.
Vooral na je laatste rodeo. Hij ziet er nu echt braaf uit als jij erop hangt. Nu had hij dus niet de neiging om diegene die erbij stond te gaan claimen zoals bij Rocky? Best dapper eigenlijk van hem na zijn ervaringen! En ook van jou hoor. Je hebt jezelf al een heel stuk overwonnen denk ik zo.