Hierbij een aantal foto's van de wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

van dat kleine meisje dat een keertje assisteerde bij de prijsuitreiking.

CounTree schreef:Maar uh volgens mij heeft Kais wel 100 foto's gemaakt deze dag!! Ze had het er erg druk mee!![]()
Ik mis eigenlijk eenvan dat kleine meisje dat een keertje assisteerde bij de prijsuitreiking.
![]()
Helaas heb ik geen foto van je dochterje erbij zitten 
Ze gingen allemaal erg netjes en ik was helemaal verliefd op de hengst Scorpio. Echt een onwijs braaf beest 

stef schreef:Die hele donkere vos was zooooooo gaaf, was op slag verliefd. Ik had een lekker uitzicht vanaf de ballustrade
Vond het van dat paardje van Henk Rademakers heel jammer dat ie steeds uitbrak naar de uitgang toe. Met het losrijden zag het er goed uit, had graag een goede proef van hem gezien
Ik zou graag 'n veulentje van 'm willen 
)
Ben benieuwd
Kais schreef:Er was erg weinig publiek en er waren ook niet veel deelnemers. Misschien omdat de stal nogal moeilijk te vinden was
Het resultaat de kantine zat bomvol! Alhoewel sommige weer dachten dat ze naar rodeoshow gingen (haha). Het was de eerste keer dat in Simonshaven een western wedstrijd werd gehouden en daardoor was er natuurlijk ook meer publiek dan anders. Maar toch...