)Losrijden in de grote bak (met Maike)

Galopje

En toen naar de springbak. En dan worden we ineens wakker
Eerst maar eens wat lage hindernisjes vanuit draf gedaan want in galop ging hij vooral lomp hard. Na eenmaal een paar keer rustig gesprongen te hebben snapte hij dat het langzaam ook best lukte en kwam hij ook veel beter uit. Er liggen trouwens niet overal grondbalken omdat het een caprilleproef was die er stond en sommige hindernissen van twee kanten genomen moesten worden.
Tja en waarom zou je makkelijk doen als het moeilijk kan

En deze heeft Maike ook nog gesprongen. Die stond op zo'n 85 cm en ik had zoiets van: als dat maar allemaal goed gaat. (in de wei gaan we meestal niet zo hoog omdat we niet meer banden hebben
) De meters er naartoe waren vrij kort en RB was VRIJ wakker. Maargoed Maike had er veel vertrouwen in dus ik zei: doe maar. Meneer sprong er vlekkeloos overheen.
En toen mocht ik. RB was toen al vrij bezweet dus ik heb maar een paar kleine sprongetjes gemaakt

En vliegen maar (Red Bull geeft je tenslotte vleugels
)
En toen was het goed geweest en mocht hij lekker even uitstappen.

Daarna even de beentjes afgedaan, schoenen om en mocht Maike door het bos weer terug rijden aangezien ik de heenweg had gereden. Nog eventjes snel een foto genomen in het bos. Met Maike's mooie oranje sjaal

dat was het weer voor deze keer. Moe maar voldaan
[volg je het nog?]