Goed... Zoals ik vorige week al hoopte, zat ik deze week wel op Joeri
. Hij begon niet onwijs lekker, maar ik heb hem wel lekker aan het lopen gekregen... (en een paar bokken meegekregen omdat ik wel verwachtte dat ie om m'n been reageerde
) Hier de foto's (met dank aan dezelfde
als het vorige topic
) Ik wees even aan waar ie z'n oortjes naartoe moest doen, z'n hoofd had ie al wel begrepen...
Wat nog best uitwerking bleek te hebben toen ik probeerde m'n beugels gelijk te krijgen:
Warmlopen...
Aanspringen in galop (heel gaaf getimed
) Versnellen en vertragen - tegen de tijd dat ik de ruimte kreeg, lekker uit te strekken (dat kan ie zo heerlijk
) moesten we alweer vertragen... Dus echt voluit ging ie niet, maar goed... Waarom ik zo'n ruzie heb met m'n houding weet ik ook niet
De heeeeeeeeeeeeeeeeeele bak voor mij alleen
(waar is iedereen
) met helemaal rechts m'n lesgeefmens
Volte halve baan... En hier probeer ik 't naar binnen vallen al te minderen... maar goed, op deze foto dus niet genoeg...
Pasje achterwaarts
Halthouden... De
begon zich 'n btje te vervelen (toen pas? ) --> hij ging z'n artestieke gaves 'n beetje uitbuiten
Wel mooi vierkant
Volte verkleinen in galop: iedereen erop. Het paard achter me en 't zwarte paard zijn prive-paarden, vandaar dat die geen matching shabrak/bandages hebben.
Kijk, en zo ontspannen mag ie van mij altijd wel lopen...
Hoewel m'n houding af en toe nog best twijfelachtig is, ziet dit er al 'n stuk beter uit, al zeg ik 't zelf...
Zal ff kijken of ik een foto kan vinden
Die van jou loopt alleen mooier