Ik deed samen met Anita(de andere eigenaresse), B dressuur en BB springen.
Natuurlijk had ik net toen ik de bak in ging een plaatselijke bui, en wastie weer afgelopen toen ik de bak weer uit kwam
Ik en Semoos dressuur
Foto
Foto
Foto
*ik mag wel weer iets meer rechtop zitten
*Foto
is al beter
Foto
Foto
Foto
*tenen naar binnen*
Foto
*alweer m'n tenen*
Foto
Ik neem aan dat ik hier in galop aan sprong, hier heeft ze nog erg moeite mee. *hoezo ik zit naar voren
* Maar ze zat iig goed
Jeuhj
Foto
volte in galop, nouja dat moet het voorstellen.( ze loopt echt niet op de voorhand hoor
) Foto
tsjah
Foto
a-x binnenkomen
Foto
er stonden ook zulke enge mensen met paraplu's aan de kant..
Anita met Semoos
Foto
Foto
Foto
*Ik ga lekker toch niet meer aan de teugel lopen
*het springen viel echter wat tegen, ze was met losspringen erg rustig( veel té rustig)
Hindernis 1 was foutloos, en hindernis 2 was gewoon een poedersuiker hindernis, dus daar begon het gedonder, ze weigerde en ik gaf haar een tik, en ze kwam omhoog. Op de hindernissen daarna had ik ook steeds een weigering...
Normaal rent ze er heel hard langs, maar als ik haar er nu goed voor had stopte ze gewoon, dat was gewoon een teken dat het net iets te veel van het goede was..(na 2 dressuurproefjes), bij Anita stond het parcours 20/30 cm lager, en er stonden bij elke hindernissen mensen, maar toch had ze overal een weigering.
Hier nog 2 springfoto's
Foto
huh
Lekker zo'n houding...Maar dat kwam meer omdat ze al een keer geweigerd had, en nu weer weigerde maar uiteindelijk toch nog sprong.
Foto
vlak ervoor...vlak voor een weigering zo te zien
nog 2 foto's van Margon en Barney
Foto
Hindernis 10b
Foto
volgens mij was dit in de barage
Foto
Die lange manen zijn toch nog netjes in gevlochten al zeg ik het zelf

Sommige foto's zijn een beetje groot... Als het heel erg stoort, kan ik ze mischien nog wel verkleinen.
De foto's zijn gemaakt door Menino!
Thanks! 
)