beautyfull_mickey"]
haha,snelle appie
maar ze was wel best braaf
ik kom anders komende week nog een keer.
de gebakjes waren best lekker he

[/quote]
hahha ja
was lekker ja.
snel????
hahahah
ja hoor is goed, jij komt maar rijden
kheb wel alleen zaterdag wedstrijd, maar je kunt ook weer vrijdag of zondag komen
[quote="Fairie"]
Ik vind het zadel een beetje te ver naar voren liggen.
Leuk paardje, jammer dat sommige foto's niet helemaal scherp zijn. Maar dat blijf je natuurlijk houden in een binnenbak.
[/quote]
ja het zadel verhaal weer...
Ik heb een tijdje gelede ook van iemand gehoord dat ze t zadel te ver naar voren vond ligge, en nou heb ik em dus ook een stukje terug gelegd.
Nu ligt hij volgens mij wel goed hoor!, misschien dat t vertekend door het shabrak ofzo, omdat die een stukje voor het zadel uit komt ofzo.
Ieder geval appie heeft er geen last van, en volgens mij ligt ie nou wel goed.
ja jammer inderdaad dat sommige zo wazig zijn geworden.. maar ja volgende keer beter. hopelijk in buitenbak, daar worden ze veel beter.
[quote="TeamSpirit schreef:leuk hoor!
makkelijker zo'n rijder die je paard wil verzorgen,
bij mij si dot altijd een probleem naar het zoeken ervan.
paard mag alleen wel iets meer opgericht lopen.
suc-6 verder!
Jaa ben ik ook heel erg blij om dat Galina haar wilt verzorgen in de vakantie!!
M'n vriendinnen op de manege die normaal appie doen verzorgen als ik weg ben, die gaan nou mee op vakantie
dus ja word een beetje moeilijk.
Gelukkig ga ik veel met Galina om, en vond ze t leuk om appie te komen rijden
Ik denk alleen dat ze niet meer opgericht hoeft te lopen.
misschien dat ze bij Galina wel iets meer mag, maar ook niet veel, maar voor de 2de keer op een vreemd paard vond ik het super gaan
mijn foto's zijn wat onduidelijk, maar normaal rijd ik haar al best opgericht en ik denk als ik dat nog meer zou gaan doen, zou t niet meer ontspannen uit zien.