!Het was een (selectie) wedstrijd voor het Friesen paarden stamboek midden Nederland (Utrecht). Locatie, Utrechtse manege (ligt bij mij om de hoek!). Voor het eerst samen op reis(je)
. Gisteren was ik enorm nerveus maar toen vanochtend de wekken ging om 5 uur, was ik heel normaal (zover dan kan natuurlijk), kalm en had er echt zin in. Lekker vroeg op stal, heerlijk als er niemand is! Voeren, laatste handelingen en dan wachten op mijn lift (de vader van een meisje op stal heeft me gereden). Trailer in, geen probleem, binnen 1 min.
! We waren veel te vroeg (ik hoe van een ruime planning!). Toen we ingeschreven waren even samen aan de hand het terein op, dat was wel heel spannend, snurken, geweldig! Toen lekker relaxed gezadeld en toen als eerste de losrijbak in. Omdat de jury er nog niet was (en verder ook weinig mensen) mocht ik samen met Rinse even vast de ringen inspecteren
. Nog steeds snurken maar hij deed verder helemaal niets.Nog even los rijden en toen moesten we echt aan de bak. En hij deed het super, hij snapte niets van de hekjes, moet ik daar nu voor of achterlang en waarom kijken al die mensen en er staat er ook nog 1 te brullen aan de zijkant (dat stuk hadden we natuurlijk wel al geoefend). Die hekjes waren wel een probleem, want hoeken rijden zat er niet in (ligt natuurlijk ook aan mij!). Galop ging niet zoals het hoort maar ik was zo tevreden. 2e proef ging ook goed, helemaal blij was ik weer.
Ik heb beide proeven met een smile van oor tot oor gereden! Ons doel was om een leuke dag te hebben en ervaring op te doen. Dat doel ik bereikt, onze punten waren ook niet echt super slecht, voor de eerste keer en pas een half jaar samen, 147 en 149. Nu weten we een beetje hoe of en wat, lekker oefenen en volgend jaar komen WIJ eraan
ps: aan de zijlijn werd gefluisterd dat Rinse wel een heel mooi paard was, TROTS
Voorbereiding samen met Kim
Losrijden
Eerste proef
zoef zoef Habibi
2e proef
Klaar!
Mijn mooie mannetje!
[edit:Antoinette]Titel iets aangepast[/edit]