Onze eerste endurance westrijd!Om half zes opgestaan *gaaaap* eerst wat eten en toen naar Ofir. geborsteld, ingevlochten en bandages omgedaan...

Op de trailer gezet, wat ontzettend makkelijk ging, en op weg naar Onstwedde....
Eerst me aangemeld, hesje gehaald en Ofir van de trailer gehaald. Alles was natuurlijk machtig interessant...

Toen naar de voorkeuring.

Nog even wachten tot alles goed is gekeurd...

Pols was 48, verder alles goed, en voor de gevreesde locomotie had ik zelfs een A
Helemaal klaar! Laat die rit maar komen

Wachten op de start, met Esther en Joe.

En van start!

Bij Groompunt 1, Maaike (bloemkooltje op bokt) stond me al op te wachten. Helemaal uit Elp gekomen om mij te voorzien van water
Met dit clubje hebben we de eerste 10 kilometer gelopen, daarna zijn Esther en ik verder weer alleen verder gegaan. 
Tsja. Dankjewel Maaike voor het maken van de charmante foto's

Bij de P/A had hij een pols van 72, daardoor moest ik tien minuten wachten en hem daarna weer laten checken. Toen was het geloof ik 44.
En alweer terug! Het ging allemaal veel sneller als ik dacht... Helaas de laatste kilometer of twee een flinke plensbui met hagel gehad.
En daar hebben we allebei een hekel aan.
Bij de finish had Ofir een pols van 76(!), na tien minuten wachten en koelen werd dat 60 en waren we goedgekeurd.
En de nakeuring.... Waar zijn pols inmiddels weer terug was naar 48.

Al met al een zeer geslaagde dag! Het was eigenlijk uitproberen of zn pees het zou houden. Ik heb tot mijn grote verbazing geen commentaar gehad op hoe zn pees eruit zag (er zitten bobbels op…) En de locomotie was bij de nakeuring ook weer A. Ik blij
Volgende wedstrijd wordt waarschijnlijk Ommen in September. Het ging goed en ik vond het leuk, en wat nog belangrijker is: Ofir vond het leuk!

En in september voel ik me uiteraard weer geroepen als vaste groom