Ze zijn gemaakt door m'n vriend, die begon zich ondertussen een beetje te vervelen dus een aantal foto's heb ik goed moeten draaien (ondersteboven gemaakt
). Hij weet verder niet veel van paarden, dus er zijn nogal wat foto's van 'alleen mij' gemaakt (met een klein stukje paard dan)
Ook beweging was best moeilijk, dus Igor was nogal vaak onthoofd
. Ik heb de foto's een beetje bewerkt, zodat de foto's niet groter zijn dan nodig, daarom zijn ze niet allemaal even groot
Eerst een foto van Joeri, mijn grote lieveling. Op hem rijden gaat meestal wel goed, dus stiekem hoopte ik ook dat ik op hem zou mogen...

Maar nee, het werd dus Igor:
De vorige keer dat ik hem reed, stond hij net op de manege, en was hij nog niet super ingereden. Hij was nog instabiel, had nog veel hulp nodig van de ruiter, enzovoort... Nu, ruim een jaar later, loopt hij op zich heel netjes, maar door zijn tuigergangen is 'normaal zitten' enzo nog best lastig.
Het begon dus echt zwaar vernaaid... Hij luisterde niet naar m'n been, niet naar m'n teugel (wat een logisch gevolg is van het niet naar m'n been luisteren). Als ik hem een tik gaf, ging hij spannen, en gooide hij zijn hoofd nog verder de lucht in. Het enige waar hij op reageerde, was de stem van m'n instructrice... *joepie*
Drie kwartier later, besloot Igor opeens dat hij ook gewoon op mij kon reageren... Hij ging op de teugel lopen ipv op de thiedeman, netjes ontspannen, soepel, attent... Natuurlijk is daar maar 1 duidelijke foto van, daarna werd m'n vent gebeld, en kon hij geen foto's meer maken... Ach, het zij zo, zo kan ie dus ook lopen:

Ach, moet jij maar niet zo lang zijn...
[/edit]