Thuis liep hij de laatste tijd al best lekker, maar op wedstrijd laat ie me steeds zo lekker zitten
Dit keer ging t best goed! Hij was ontspannen, niet "bang" voor t been, en ik kon RIJDEN, ipv meeliften Lekker gereden dus! Thuis videotje gekeken wat we gemaakt hadden, (2 proeven) en ik dacht zelf dat ik voor beide proeven wel zo'n 150/155 punten zou hebben. Enige wat niet netjes was is dat hij steeds met zijn hoofd schudde. Nou, ff terug voor de punten gegaan, en inderdaad, t minste proefje was 150 pnt, de ander 139
Was maar 1 iemand met een winstpunt van de 25 in die ring
en bij mij was er bij ELK ondereel -1 af doordat hij "onrustig"was met zijn hoofd
Naja, beetje streng, maar niet helemaal onterecht. Maarja, hier de fotos, niet echt rijfotos, die waren mislukt, was wel een profesioneel fotograaf die fofos van ons gemaakt heeft, maar die komen in de loop van de week nog als t goed is!De ENIGE "gelukte" rijfoto":

Stond even te kletsen met Audrey
:
Duuussss
:
Nog een standfoto!:

Gekke bekken trekken
:
Beeetje eigenwijze kop
:
En omdat mijn moeder mijn hoofd (en op de rest van de fotos het hele paard) op de foto vergat te zetten, heeft ons pap nog wat fotos gemaakt:

En een lekker smoeltje
:

.
:+:
haha
. 
En daar ben ikd us flink op afgestrafd.