Vanmiddag weer op Taliesin gereden. Was voor mij al weer een weekje geleden, want ik kon er vandeweek steeds niet bij zijn. Tja, dat heb je met verschillende werktijden he
Omdat de bak nogal zwaar is, hadden we bedacht dat we het wel aandurfden om haar niet van tevoren te longeren, zodat ze iets meer energie over had. En dat ging ook helemaal goed, mooi stilstaan bij het opstappen en rustig aan wegstappen. Ze leert het wel!
Beetje gestapt, beetje gedraafd, galopje. Nou, dan druipt het zweet al van haar af hoor, maar ze deed het allemaal erg netjes. Een volte in de linkergalop is nog erg moeilijk. Het voelt soms ook net alsof ik zelf helemaal opnieuw moet beginnen
Maar ze doet enorm haar best, ook als het moeilijker wordt en wij zijn dan ook erg tevreden. Na afloop heb ik haar lekker afgespoten en ze stond er ook echt bij alsof ze even geen stap meer kon verzetten, arm paard. Het was ineens oook weer zo warm hier vanmiddag.
Zie hier de foto s die mijn man gemaakt heeft (gaat dat ooit wennen?
)Tips zijn altijd welkom, ik geloof niet dat ik van tevoren al excuses aan kan wenden
Groeten,
Judith