Het is de eerste keer dat ik er zelf foto's opzet (met tel. medewerking van Tiffy
) dus ik hoop dat het gelukt is!Ik denk dat jullie je wel voor kunnen stellen dat iedereen me voor gek verklaarde toen ik hem kocht......Maar hij kon ondanks alles toen al heel goed bewegen. De toenmalige eig. had hem ergens zwaar verwaarloosd aangetroffen en heeft Mike met nog 3 andere paarden gekocht. Omdat hij er zo slecht uitzag en de dierenarts hem toen niet goed of af wilde keuren, mocht ik hem een half jaar op proef meenemen( hij was net 4 en niet zadelmak) en na een half jaar komen betalen of het paard terugbrengen. De eig. zei of je koopt hem of ik heb een zadelmak paard die er alleen maar beter uit kan gaan zien. Hij vermelde ook nog dat hij dit normaal absoluut niet deed, maar het was een soort van liefde op het eerste gezicht
( met het paard he) En dat had hij ook gezien! Het heeft een hoop tijd en energie gekost want het is niet het makkelijkste paard maar we gaan wel in juli ZZ-licht starten!!!!! Het is echt een schat van een paard en er is al een hoop geld geboden maar hij blijft lekker bij mij. Er zijn een veel mensen die erg schrikken als ik ze de foto's laat zien omdat ze zich niet voor kunnen stellen dat hij er zo uit heeft gezien. ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!
.
.
dank jullie wel allemaal...........