Nimondro (van Jurga) en ik aan het werk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 22:37

Bedankt voor het compliment iloon.
Correct voelt het niet hoor, ik kan me ook niet voorstellen dat het er wel zo uit ziet?, ik moet nodig weer les (plannen)....
(janna......Knipoog)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:50

Ik zat me net op Nimo ook te bedenken dat het weer tijd wordt om hem serieus te gaan rijden.... Ik hobbel alleen maar hoefslag in stap en draf en galop. Bloos! Terwijl ik Jur wel serieus rijd. Scheve mond

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 00:12

DePennyBitch schreef:
Ik vind het leuke foto's!

Dat gezeur over teugels en beugels korter... bleh.

Ik zal even een tipje van de sluier oplichten: als je dikke dijen hebt, zitten langere (en dus misschien te lange) beugels gewoon lekkerder.


Sorry.. voel me aangesproken, omdat ik ook iets zei over de beugels..

Ik heb ook dikkere benen en heb toch beugels op maat. Het is duidelijk te zien dat Sjimmy moet rekken wanneer ze lichtrijdt en de reden dat het lekkerder zit omdat je dikke benen hebt is wat mij betreft een drogreden. En al is het zo, kan Sjimmy dat zelf ook wel antwoorden lijkt me.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 00:21

Ziet er goed uit Petra, je hebt Nimondro fijn aan het lopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 00:27

lis schreef:
Sorry.. voel me aangesproken, omdat ik ook iets zei over de beugels..

Ik heb ook dikkere benen en heb toch beugels op maat. Het is duidelijk te zien dat Sjimmy moet rekken wanneer ze lichtrijdt en de reden dat het lekkerder zit omdat je dikke benen hebt is wat mij betreft een drogreden. En al is het zo, kan Sjimmy dat zelf ook wel antwoorden lijkt me.



Probleem met wat dikkere dijen is, dat je snel op de achterkant van je dijen gaat zitten. JE gaat dan met je tenen op de beugel steunen. Persoonlijk zou ik dus ook wat kortere beugels nemen, zodat je meer in het zadel kan gaan zitten, ipv er wat teveel bovenop te zweven Haha!

Ik denk dat je het jezelf makkelijker maakt met een wat korter beugeltje. Maar dat is iets wat je natuurlijk helemaal zelf moet weten, jij moet ermee rijden namelijk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 07:08

Leuk paard zeg! Ziet er prima uit!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 07:17

Volgens mij heeft Petra normaal de beugels ook één gat korter. Ik moet meestal verstellen en gister hoefde ik dat niet. (en Peet heeft als laatste Nimo gereden)

Peet, er moet nog wel een eind van de beugelriem af, ik word helemaal kriegel van dat uiteinde, ik laat het maar gewoon naar beneden hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 08:54

Ziet er netjes uit OK dan!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 09:42

Jurga schreef:
Volgens mij heeft Petra normaal de beugels ook één gat korter. Ik moet meestal verstellen en gister hoefde ik dat niet. (en Peet heeft als laatste Nimo gereden)

Peet, er moet nog wel een eind van de beugelriem af, ik word helemaal kriegel van dat uiteinde, ik laat het maar gewoon naar beneden hangen.



Weet het, moet ff een scherp mes meenemen. Of kortere riemen kopen. En ik denk dat ik idd met Iloon d'r maat gereden heb toen.
Ik heb ook sinds kort GPG beugels als je dus gaat staan dan rekt de beugel iets uit en wordt het nóg langer.
Ik heb meestal de neiging om kort te zitten, maar ben ook weleens te lui om de beugels te verstellen.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:22

Hee wat leuk zeg! Eindelijk eens foto's van jou met Nimo!! Eigenlijk vond ik hem in het echt nog even fijner lopen dan nu. Net effe iets lekkerder er door. Maar ja, foto's maken is ook echt super moeilijk. Als ik er 30 maak, is er altijd misschien eentje goed. Enne, lekker gaan starten joh! Toch gezellig? Onderhand laden we gewoon een vrachtwagen vol, en gaan we met de hele stal op stap.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:25

Hij loopt op het moment ook niet zo lekker janna.... Helaas.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 10:42

ziet er lekker uit joh!!! Lekker bekkie heeft ie Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 11:18

Als het goed is komen er vandaag rijfoto's van mij online *bibber*.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 20:17

Iloon je foto's ben ik mee bezig... komen eraan.

Janna je moet me snel maar weer les geven.
Hij liep er deze keer niet echt lekker door, hij kan beter. Hij is de laatste tijd wat drammerig aan de voorkant, maar hij heeft me nu dan ook een partij conditie gekregen

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30628
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:32

Leuke foto's Petra!
Hij staat je best goed hoor. En mooi zwart paardje.
Wel fijn dat je weer een leuk rijpaardje hebt!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 01:55

Sjimmy schreef:
Eerst afvallen Scheve mond

Waarom? Het ziet er goed uit hoor!