Pijnlijk lesje *heeeel veel*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:02

leuk hoor,mooie haf ook
loopt leuk en Mooie pad!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 08:45

Lis het doet bij mij meer pijn mijn tenen normaal te houden Haha! Tong uitsteken

En Ineke ik zit ook krom.....dus binnenkort zie je bij mij overal touwtjes lopen Tong uitsteken
Tenen/beugels, hoofd/staart...zucht.....waar bevestig je de touwtjes voor mijn handen?

Kikka

Berichten: 4688
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:52

Sily schreef:
Lis het doet bij mij meer pijn mijn tenen normaal te houden Haha! Tong uitsteken

En Ineke ik zit ook krom.....dus binnenkort zie je bij mij overal touwtjes lopen Tong uitsteken
Tenen/beugels, hoofd/staart...zucht.....waar bevestig je de touwtjes voor mijn handen?


Een vlaggenmast op je cap en daar een touwtje aan *LOL*

Misschien is het ook wel wat voor mij, touwtjes, ik speel ook kapstokje af en toe...

Maar leuke haf, en mooie pad !

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 08:53

aan elkaar Syl, Handschoenen aan en de handschoenen aan elkaar vastmaken............

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 09:16

mooie foto's. Superleuk om te zien, op heel veel foto's zit je met een Big Smile op jouw paard. Duidelijk veel plezier tijdens het rijden.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 09:33

En toch vind ik het vrij link. 't zijn best stevige touwtjes. Als je erafkiept en je blijft hangen in de beugel dan heeft de beugel niet veel vrijheid om je voet weer los te kunnen laten.

Bij ons op de manege deden zet het ook weleens maar ik heb iemand eens flink zien hangen. niet fijn
Daarna deden ze het met sporenriempjes met van die klemmetjes/klikjes die gaan open als er druk op komt.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 12:33

Sjimmy schreef:
En toch vind ik het vrij link. 't zijn best stevige touwtjes. Als je erafkiept en je blijft hangen in de beugel dan heeft de beugel niet veel vrijheid om je voet weer los te kunnen laten.

Bij ons op de manege deden zet het ook weleens maar ik heb iemand eens flink zien hangen. niet fijn
Daarna deden ze het met sporenriempjes met van die klemmetjes/klikjes die gaan open als er druk op komt.


Er zat een veiligheid knoopje in, met aardig wat kracht zou ik die wel losgetrokken hebben, dus als ik er aan hang *niet de slankste Haha! * zou die ook wel losgelaten hebben Tong uitsteken

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:44

auwauw... Mijn instructrice heeft er ook al mee gedreigd (alleen dan om mijn been verder naar achter te krijgen...), en ik vrees dat dat spierpijn gaat betekenen als ik dat zo zie!

Mijn kapstokkentip: probeer je kleine teen omhoog te laten wijzen, dan draai je vanzelf je voet een beetje meer naar binnen. Bij mij heeft het geholpen...

Veel succes met de spierpijn!

(trouwens is par echt een supermooie haf, en je dekje staat ook geweldig! *beetje jaloers*)

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:19

Mooie haf!
Helpen trouwens scheve beugelblokjes ook niet? Ik denk dat dat al een stuk zal schelen!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 22:30

Kyralovertje schreef:
Mooie haf!
Helpen trouwens scheve beugelblokjes ook niet? Ik denk dat dat al een stuk zal schelen!


Ga ik ook eens proberen Niet eens aan gedacht joh, tanx.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 00:15

Kim is een mensenbeul! Knipoog Wel dapper dat je daaraan mee wil werken Sily.
Wat ik me afvraag; kun je je knieen wel goed kwijt in dat zadel? Het is namelijk volgens mijn lichamelijk onmogelijk om je tenen dusdanig af te steken zonder dat je knieen uit de wrong zijn. Scheve beugelblokjes zou ik niet aan beginnen, daar krijg je volgens mij alleen maar zere enkels van.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 00:29

Tessebes Kim heeft voor gedaan hoe ik zit, dus idd met mijn knieen naar buiten, ik kan ze wel goed houden, maar na een paar tellen vergeet ik ze weer, en steek dus giga mijn tenen af, en als ik druk met Par bezig ben vergeet ik het dus gewoon compleet Verward

Overigens heb ik het in elk zadel, als ik naar mijn oude videoband kijk van tig jaar gelden met mijn eerste eigen paard zie ik dat ik het daar ook al deed, niet zo extreem als nu...maar het zat er dus al wel in...alleen in veel mindere mate.

En zere enkels krijg je nog veel meer van die klere touwtjes Haha! Huilen
Ach morgen weer o joy.......

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 00:30

Moet er dus ook bij vertellen dat ik niet al te stevig zit, ik zit als het ware gewoon los, en dat is ook de reden waarom ik er in het begin 2 keer vanaf gekukeld ben, ze deed niet eens mega vreemd, maar ik zit te los.

Is al iets beter, ben ook aan het zitlessen en volg dus een extra lesje voor Par maar ook voor mij.
Ik baal ervan dat ik 8 jaar gelden toen ik stopte met rijden zover was dat ik alles zonder zadel kon en lekker stevig zat....en tegenwoordig glij ik al opzij als ik mijn beugels uitdoe.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30655
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:13

Sjimmy schreef:
Bij ons op de manege deden zet het ook weleens maar ik heb iemand eens flink zien hangen. niet fijn
Daarna deden ze het met sporenriempjes met van die klemmetjes/klikjes die gaan open als er druk op komt.

Idd, op de manege werd het nogal eens gedaan.
Bij mijn vriendin heb ik het ook weleens gedaan met die sporenbandjes.
Zelf gelukkig nooit nodig gehad. Ik heb ze er weleens aan gehad, wilde dat ook weleens meemaken hoe dat voelde. Alleen merkte ik niets van de bandjes. Haha!

Maar leuke foto's!1 En het haflingertje loopt lekker.