Jumping, 1e plaats

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noisy

Berichten: 5405
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:58

ik zou persoonlijk de bodyprotector onder mijn jasje doen...
wat zeg ik...ik heb er geeneens één...Schijnheilig

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 11:33

noisy schreef:
ik zou persoonlijk de bodyprotector onder mijn jasje doen...
wat zeg ik...ik heb er geeneens één...Schijnheilig


Dat gaat niet. Daarvoor is men jasje te klein. maar in de winkel hebben we het geprobeerd gehad. Maar dan zit het jasje helemaal niet lekker, en ben ik precies een michelin mannetje Tong uitsteken Haha!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 11:59

Leuke foto's hoor! Wat leuk dat je eerste geworden bent
En over die rozetten, hier in België is er meestal geen volgorde van bepaalde kleuren zoals in Nederland.

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 12:34

Lientje schreef:
En over die rozetten, hier in België is er meestal geen volgorde van bepaalde kleuren zoals in Nederland.


Dat zou best kunnen want het is echt overal anders. Op vele plaatsen heeft de rozet gewoon de kleuren van de manege. Zoals in Massenhoven bijvoorbeeld, daar zijn de rozetten brodeaux met okergeel, de kleuren van Manege Massenhoven.

Ik denk dat ze hier vrij zijn om te bepalen welke kleur. Tenzij het mss een iets hoger niveau is, en het echt zeer officiëel is. Heb geen idee Verward Haha!

nikkigioa

Berichten: 2496
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:14

Ik vind dat je juist wel een mooie body-protector hebt! Dus lekker OVER je jasje blijven dragen! Leuke pony heb je, is hij snel? Hij ziet er best pittig uit. En gefeliciteerd met je prijs!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:36

Ik sprong ook veel liever met chaps voordat ik de fijne laarzen had die ik nu heb en deed dit onderling ook gewoon. Snap het probleem niet hoor.

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 20:36

nikkigioa schreef:
Hij ziet er best pittig uit.


Hehe, inderdaad. Het is een zeer pittige draversmerrie. Haha! Ze is zeer snel, en houdt van showen Schijnheilig Knipoog Ze loopt vaak met haar staart heel mooi opgeheven *LOL* Echt sjiek Haha!

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:50

ziet er leuk uit hoor *LOL* en gefeliciteerd Haha!
kvind persoonlijk je bodyprotector onder je jasje mooier, maar dat is mijn mening he Knipoog

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 10:04

Mietje schreef:
kvind persoonlijk je bodyprotector onder je jasje mooier, maar dat is mijn mening he Knipoog


Ow, maar onder m'n jasje is echt geen zicht hoor Bloos Echt niet, want ik lijk dan net super opgeblazen (een michelin mannetjes gevoel Tong uitsteken Schijnheilig Knipoog ) en ik heb dan precies zo van die mega brede, geblokte schouders Knipoog heb er een foto van, zal hem deze week eens voor je inscanne Tong uitsteken Maar dat is echt lelijk Schijnheilig Bloos Maar bij sommige is het idd mooier Knipoog Lachen

groetjes Haha!

Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:07

Opzich is het toch ook niet zo vreemd dat de rozetten in belgië anders gekleurd zijn. Het begint hier met de nederlandse vlag met wimpel; oranje, rood, wit, blauw!! Maaruh, leuke foto's!!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 20:54

WendyK schreef:
Opzich is het toch ook niet zo vreemd dat de rozetten in belgië anders gekleurd zijn. Het begint hier met de nederlandse vlag met wimpel; oranje, rood, wit, blauw!! Maaruh, leuke foto's!!

haha, zou wel grappig zijn moesten ze hier in Belgie op en top Nederlandse rozetten gaan uitdelen Tong uitsteken Knipoog

Maar ik denk dat er geen echte *kleurenlegende* is. Maar weet het niet zeker Verward

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:36

Gefeliciteerd!!! Leuk dat je gewonnen hebt. Op naar de volgende winnende wedstrijd. *LOL*

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 10:34

Gringo_HS13 schreef:
Gefeliciteerd!!! Leuk dat je gewonnen hebt. Op naar de volgende winnende wedstrijd. *LOL*


Haha Haha! zou wel leuk zijn, maar als ze haar best doet vind ik het al fantastisch
OK dan! *LOL*

27 juni gaan we een een wedstrijd van de Trens proberen Haha! Hopelijk gaat het dan goed. Het parcours staat dan ook ietsjes hoger dan wat ze nu gewoon is, maar we zullen nog een beetje oefenen, en ze kan wel hoger springen Knipoog dus mag normaal geen problemen geven. Alleen is het een beetje een felle en een zenuwachtige, dus al dat nieuwe Verward Achja, ik hou jullie op de hoogte Haha! Tong uitsteken

grts

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:44

Gefeliciteerd joh! Super! Leuk paardje ook! *LOL*
Ik vind je bodyprotector juist leuk staan zo!
Succes de 27e! Haha!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 10:47

moowsy schreef:
Gefeliciteerd joh! Super! Leuk paardje ook! *LOL*
Ik vind je bodyprotector juist leuk staan zo!
Succes de 27e! Haha!

Bedankt OK dan! *LOL*