Lady had vandaag weereens een bui van "je doet het allemaal maar lekker zelf"
Uiteindelijk nog wel redelijk goede stukken gereden, alleen ze is nogal slecht aan m'n been en op m'n zweep krijg ik of veel protest van voren *trekken* of we gaan weer bokkend de bak door.
Bij nader inzien beter m'n sporen een keertje om kunnen doen, daar reageert ze wel goed op, dan gebruik ik m'n spoor dus op dezelfde manier als m'n zweep (duidelijker door kunnen komen bij geen reactie op m'n been), alleen m'n zweep levert veel protest op en een spoortje de goede reactie.. Doe het overigens bijna altijd zonder, maar af en toe is m'n zweep te grof als correctie op m'n beenhulp en ben ik daardoor alle ontspanning weer kwijt..
Hier dan de foto's:
Stukje draven..
Dit krijg ik dus op m'n zweep.. (Begin van een bok.., bokfoto is mislukt, ander paard ervoor
)"Ik ben lekker sterker" denkt Lady..
En dit krijg je na een bok-actie, hard galopperen en lekker trekken

Net weer opgepakt na een stukje lange teugel stappen.
Tsja.. gewoon een stukje draven..
Hier komt ze iets tegen m'n hand in, komt ze laatste tijd weer veel te vaak..
Weet niet wat we hier van plan zijn

Volte in stap.. Heel goed voor Lady, aangezien ze normaal in stap compleet uit elkaar valt en alle kanten uit slingert.
M'n handen

En alweer die handen

Het wordt nogal eentonig..
Verkeerde been
Intressant hè, die grond

Uiteindelijk begon ze toch d'r best te doen en konden we ook nog normaal galopperen

Commentaar mag..
Ik weet dat m'n teugels een heel eind korter mogen en dus m'n handen een eind naar voren (vooral op de laatste foto heel duidelijk
) en ik moet m'n benen lang maken, niet te ver naar voren leggen en m'n tenen naar binnen draaien
Is al een stuk beter vergeleken met de vorige foto's, maar het is nog lang niet genoeg.. 
) al niet kan doen hè. Nu die buik er nog verder af (gaat lekker nu ze zich rond eet op de wei