Op zich ging het super, het losrijden en alles. Ik had nooit verwacht dat ze zo braaf en rustig zou zijn. Ze moest zichzelf uitgebreid bewonderen in de spiegels, maar toen dat over was liep ze gewoon braaf rond. Maar in de proef ging alles fout
galop werd rendraf, na de galop (zoals verwacht) ging alles fout omdat ze dan dus niet meer rustig wil. Judith (juudje) en Danielle (amable) deden ook mee. Judith uiteindelijk niet meer, bianca wilde totaal niet. Ze had besloten zich af te melden omdat ze het te gevaarlijk vond en bianca niet haar eigen paardje is.
We zijn zelf naar de manege (de rekkendonken) gereden, daar wat losgereden in de bak en toen de wedstrijd

Waarschuwing!! Rijfoto's van mij zijn aardig schokkend
Starlight's nekkie, met de armen van mn broertje
Aan het warmrijden
Danielle en ik
Starlight net voor het binnekomen
Toen begon de ramp

drafje
Galop -> eindigde dus in rendraf en ik vergat van het lachen bijna een volte te maken
Van hand veranderen ofzo
Ontspanning was ver te zoeken
halthouden en groeten (enige leuke foto die erbij zit
) en zelfs hier had ik maar een 6je voor 
'Op wie zit je nou toch weer marlou' quote judith

Ik op zhanna
Danielle op Starlight
volgens mij communicatiefoutje

Ff stappen met halster, erine (ook erine op bokt geloof k) de voorleester
eropgroepsfototje

Danielle en Zhanna, volgens mij nog warmrijden.
Onder de proef
Beetje wazige foto (ons pap kon het bewegingsknopje niet vinden
maar het is judith met biancaBianca losrijden
Ik was trouwens 7e
van de 7 met 113 punten (aangepaste proef hoor!
zo erg is het nou ook weer niet) van de te behalen 200. Was geen officiele proef, gewoon onderling zonder startkaart. Als ik een klein beetje serieus had gereden had ik heel mss hoger kunnen eindigen, maar aangezien dressuur niet mn grootste hobby is lukt dat niet zo
Verder nog wat geklooi op het laatst toen Zhanna eigelijk bij ons zou blijven slapen (bij floemie dan
) maar ineens helemaal flipte om dr veulen. Waarna danielle in het donker toch nog naar huis moest (met begeleiding van mijn pappie)
Jammer dat de proef wat minder ging!
daar doen we het allemaal voor natuurlijk