primeur: lodewijk op een onderlinge wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:02

GAAN WE WEER, OW SHETJES ZIJN ZO ZIELIG MET GROTE KINDEREN EROP !!

Vind ik echt nergens op slaan, hij kan het houden ze hebben lezier, ze hebt der beugels kort om hem niet te hinderen, ze doet het niet veel alleen voor de ervaring en voor de lo, dus wat is er mis mee ?

Ik vind het er heel leuk uitzien !! ik geef toe zelf zou ik niet zomaar een wedstrijd rijden met een shet, daar ben ik eerlijk mee, maa rik vind het wel heel leuk om te zien.
veel plezier nog.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 23:56

Lo is zoooooo cool!!!!!! Lovers




Vroeger zetten ze shetlanders aan het werk in de mijnen met vet zware karretjes achter zich, dat is pas zielig!

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:01

leuke foto's hoor

is ook wel eens leuk op een shet wedstrijd rijden inplaats van op je kwpn

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 09:14

is idd leuk Haha!
ook goed voor je lachspieren Haha!
en je leert er wel van zitten *LOL* anders hobbel je er zo af Bloos

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:26

he lootje, gelukkig kon ik daar veel foto's van schieten. Die laatste is echt cool *LOL* OK dan!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 11:51

Jokky schreef:
KWPN suckt helemaal niet >;)
Ziet er netjes uit hoor! Leuke Shet!


En vooral allemaal serieus opvatten Knipoog *LOL* Geweldig Tong uitsteken

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 14:10

ik zag je Knipoog al staan hoor Tong uitsteken
maar kon het natuurlijk niet laten om er toch iets van te zeggen Haha!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:11

Ik wist het Knipoog Iedereen weet toch dat Magned hét boktKWPN paard is Tong uitsteken Knipoog

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 14:13


ja dat kunnen we natuurlijk niet ontkennen Schijnheilig

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:15

Tuurlijk niet Tong uitsteken
Ik vond het wel bar grappig hoe Shetty en Jokkie reageerde Tong uitsteken:P:P Knipoog

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:23

Anke schreef:
De punten voor jullie als combinatie zullen niet zo hoog zijn geweest denk ik....O.K. shetten rijden als je er eigelijk al te groot voor bent, niks mis mee...., maar op wedstrijd ermee gaan...?! Verward

ik vind de galop wel stoer uitzien!

hmmm ik weet niet waar dit op slaat... ik denk zolang een pony je makkenlijk kan hebben je er ook wedstrijden mee kunt rijden... er zijn genoeg dingen die niet ogen maar dat hoeft de plezier niet te bederven!


ik vind trouwens dat mensen er niet zo veel comentaar op moeten geven ik krijg dat ook altijd maar shetten rijden doe je voor het plezier en voor de uitdaging... krijg een shet maar eens zo netjes aan het lopen...
wedden dat veel van jullie dat toch niet lukt Knipoog ... laat haar lekker rijden zou ik zeggen.....



ONTOPIC:
de foto's zijn hardstikke leuk Knipoog ziet er erg netjes uit...
ik ben benieuwd naar een keer gewone rijfoto's Haha!

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:38

Mag ik misschien een heel flauw voorbeeld geven, wat absoluut niet persoonlijk is bedoeld voor Ciska?
Waarom plaatsen jullie niet zulke berichten bij 'Dennis'? Zij rijd ook shetlandpony's en ze plaats vele topics met foto's, maar daar geeft niet de opmerking over 'dat ze te groot is' of 'dat ze zo mee kan lopen' of iets dergelijks. Terwijl zij helemaal niet zo veel kleiner is als My Dominique. Ik vind dat toch wel erg frappant, beetje kinderachtig eigenlijk. Net of jullie het niet bij haar durven omdat zij ouder is of meer ervaring heeft, dus tegen haar opkijken.

Ciska, dit is écht niet persoonlijk voor jou bedoeld maar je was het beste voorbeeld dat ik kon bedenken Knipoog

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:51

whahaha, super!!
Nee, echt leuk joh, gefeliciteerd met de punten hè.

jacob112

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:15

_marielle_ schreef:
en trouwens wat maakt het uit als je te groot bent??? als je maar LOL hebt!!!


heb een pony geen gevoel dan ofzo Verward

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:58

jacob112"]
[quote="_marielle_ schreef:
en trouwens wat maakt het uit als je te groot bent??? als je maar LOL hebt!!!


heb een pony geen gevoel dan ofzo Verward
[/quote]

tuurlijk wel en daar houden ze zeker rekening mee maar hij loopt altijd nog van alles met haar te doen, en loopt ook vaak genoeg met zijn oren naar voren, en anders zou Loo het echt wel laten merken

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:41

YvonneAa schreef:
Mag ik misschien een heel flauw voorbeeld geven, wat absoluut niet persoonlijk is bedoeld voor Ciska?
Waarom plaatsen jullie niet zulke berichten bij 'Dennis'? Zij rijd ook shetlandpony's en ze plaats vele topics met foto's, maar daar geeft niet de opmerking over 'dat ze te groot is' of 'dat ze zo mee kan lopen' of iets dergelijks. Terwijl zij helemaal niet zo veel kleiner is als My Dominique. Ik vind dat toch wel erg frappant, beetje kinderachtig eigenlijk. Net of jullie het niet bij haar durven omdat zij ouder is of meer ervaring heeft, dus tegen haar opkijken.

Ciska, dit is écht niet persoonlijk voor jou bedoeld maar je was het beste voorbeeld dat ik kon bedenken Knipoog


Applaus!!!! Helemaal mee eens!!!! OK dan! *LOL*

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:47

Jeetje jongens..Waar maken jullie je druk om? Ik heb met eigen ogen gezien dat lodewijk het allemaal prima vond en ook erg leuk vond om voor haar te werken.. Dat is het belangrijkste wat er is.. Tuurlijk is het heel wat anders als dat heleen op de eigen kwpner zit maar goed.. Kunnen we miss nu weer ontopic dan? Knipoog Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:49

Ciska is net zou oud als My Dominique hoor *LOL*

En misschien even iets beter lezen maar Ciska heeft wel DEGELIJK kritiek gekregen.

Ik denk dat het hem hier zit dat het een wedstrijd is. Zelf zie ik het verschil niet zo tussen wat rondhobbelen of een wedstrijdje voor de gein maar volgensmij is dat het waar zo zwaar aan getilt wordt.

Maaruh, het klopt dus niet dat Ciska geen commentaar krijgt!

Even mijn mening:
Ik zie totaal geen tekenen aan de shet dat hij het zwaar, moeilijk of rot vind, dusuuh, lekker doen hoor! Haha!

Priscilla_xx

Berichten: 561
Geregistreerd: 05-03-04
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 20:12

ziet er wel netjes uit hoor OK dan!
wat maakt het uit dat je te groot bent, hij moet toch door iemand bereden worden.

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 21:18

Pinky_girl schreef:
Ciska is net zou oud als My Dominique hoor *LOL*

En misschien even iets beter lezen maar Ciska heeft wel DEGELIJK kritiek gekregen.

Ik denk dat het hem hier zit dat het een wedstrijd is. Zelf zie ik het verschil niet zo tussen wat rondhobbelen of een wedstrijdje voor de gein maar volgensmij is dat het waar zo zwaar aan getilt wordt.

Maaruh, het klopt dus niet dat Ciska geen commentaar krijgt!

Even mijn mening:
Ik zie totaal geen tekenen aan de shet dat hij het zwaar, moeilijk of rot vind, dusuuh, lekker doen hoor! Haha!


Ciska is 19
My Dominique is.. *zoek zoek*,*staat niet in profiel* ook 19 jaar dan?

Oke, sorry dat had ik niet gezien Bloos . Maar ik heb eigenlijk (of ik lees idd niet goed) niet echt veel negatieve reactie op haar gezien. Maar goed, waarschijnlijk lees ik er dus overheen maar dan nog vind ik deze opmerkingen niet op zijn plaats.

Maar zoals ik al eerder zei, ik vind de foto's wel leuk en de pony geeft totaal niet de indruk of hij je niet kan dragen. Ga zo door Haha!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 22:09

Waarom worden topics met Shettenfoto`s toch altijd zo lang Verward .
Ik vind dat je er heel netjes op zit! Ik zelf zit altijd bagger op Beau (krom en hakken omhoog) maar jouw houding is erg netjes en Lodewijk is een leuk Shetje

Dennis

Berichten: 31472
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 22:47

Ik ken Heleen, Lodewijk en Rascal allemaal. En vind dat ze het heel leuk doen. We zijn idd even oud, hebben zelfs een paar jaar in de zelfde klas gezeten Knipoog. Zij heeft Dennis wel gereden en ik Lodewijk.

Het is echt niet zo dat ik geen kritiek krijg hoor!!!! Alleen negeer ik het inmiddels. Na te veel zinloos kritiek ga je er niet meer op in. Maar wel vind ik, hoe harder je zelf al roept er te groot voor te zijn, hoe erger het bevestigt word.
PS. Heleen is een kop groter dan mij, maar in de breedte even breed Knipoog. Hoe zijn op Lo(110cm) rijd, rij ik op Dennis(94cm). En Dennis sjouwt ook zo met haar weg, geen enkel probleem heeft hij daar mee.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 23:55

hihi nee wel een leuke vergelijking Haha!
leeftijds verschil, ervaring verschil is er amper. hoogstens dat lo minder bekend is op bokt dan dennis
maar verder niet
cis heeft wel een keer bijna van lo gelegen en ik een keer bijna van dennis
daar zal het niet aan liggen.
en ach kritiek is niet erg, zolang het ergens op gebasseerd is
zo foto's van lo zijn nieuwe ruitertje die hem waarschijnlijk vaker gaat doen (echt een top combi!)

medruze

Berichten: 259
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: West Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 00:28

Er wordt toch ook nooit gezeurd over een volwassen kerel op een ijslander??? Iemand van 1.90 en 90 kilo???? Waarom hierover dan wel! Lodewijk heeft er zo te zien veel plezier in!!! Het gaat er toch om dat je samen plezier hebt met het rijden???? Daar hoort een (onderlinge) wedstrijd ook bij! Jury's zijn tegenwoordig al genoeg aan het veroordelen, laten wij dat niet doen.

Dennis

Berichten: 31472
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 08:30

Idd, een IJslander is volgens mij in verhouding net zo sterk hoor. Ze die monsters sjouwen zo met je weg. Dennis is zelfs een keer zo met een volwassen kerel van 190 en ong 90 kg weg gegalopeerd Tong uitsteken. Ze dachten dat hij dat toch niet deed Haha!. Dus dan kunnen sprietjes zo als wij zeker nog lekker rijden.