Hij mag zelfs aan haar kont ruiken, en dat bij een lesbiénne al Toy!! Wat een eer!!

Op weg naar de voorkeuring, Latoy vind het echt wel leuk!

De voorkeuring, Hf 48, locomotie een B, geen idee waarom, kon de vet ook niet verklaren, vreemd! De rest alles prima!

Onderweg op een groomplaats...

Brigitte, met haar Gele Gevaar plinka en prinnie mijn groom!!

We kwamen ook nog trekkers tegen onderweg, zelfs dat ging goed!!!

Zo zie je er uit na een rit van 60 km in de hitte waarna je paard afgekeurd wordt met een HF van 64, die 60 moet zijn!
En dat omdat ik niet goed naar mijn paard geluisterd heb!
Verslag van de rit zal ik hier nog even onder plaatsen!

Ik had het me van te voren wel wat anders voorgesteld, maar hier mijn verslagje van Zelhem!
Het eerste gedeelte tot de vetgate ging heel goed , we moesten zelfs (alle paarden) de Ridgway trot doen, en daar kwamen we goed doorheen! en de locomotie een A!!!
Daarna weer lekker verder, ging allemaal goed, we reden met z'n vieren en de paarden liepen ook lekker samen!!
Alleen mijn hartslagmeter deed het niet meer omdat ie onder mijn zadel uitgeschoven was, ik dacht wat maakt het uit, ik heb em nou toch niet echt meer nodig!
10 km voor de finish begon Latoy wat anders te doen, ze had echt vreselijke last van de hitte en die was er ook echt wel op die open wegen,
ze zat echt wat tegen mijn been in te duwen, maar ik dacht eigenlijk dat ze "gewoon " geen zin meer had dus ik werd nog boos ook!
1km voor de finish gaan stappen en ondanks dat was de hartslag nog 72, waar ze dan normaal zo'n 52 heeft, toen wist ik het eigenlijk al, bij de nakeuring had ze 64! 4 te hoog!!
Mijn schuld ik had beter naar haar moeten luisteren, ik weet notabene dat ze niet tegen zulke plotselinge hitte kan!! Bovendien was ik ook nog eens zo fanatiek gaan koelen dat ze het weer koud kreg en er zelfs nog 2 dekens op moesten...hoe dom kun je zijn....
Alles is nu inmiddels weer prima met haar en , echt waar ze was alweer aan het draven in de paddock!
Even kijken hoe ze er morgen bij staat!
!!
en knuffelgevoel voor je... Jammer dat het niet goed is gegaan, maar je hebt toch iig je best gedaan, en soms maak je wel eens een beslissing die blijkbaar toch niet zo goed uit blijkt te vallen, kan je toch altijd gebeuren. Verder koppie op, en geniet van dat kasteel van je, want ze is verder wel een plaatje, en jou lieverd of niet?
)
Ik moest jureren en het was niet te houden met die temperatuur buiten en in de auto, 4 uur lang, gggggggggrrrrrrrrrr