Jesper laat nog steeds niemand anders op zijn rug, dus die heeft een half jaar vakantie gehad. Longeren ging namelijk ook niet omdat ik niet over mijn rechterbeen kon draaien.
Nu heb ik er weer een keer of 5 op gezeten. Ik kan nog niet zoveel met mijn rug, maar het is in ieder geval iets.
Jesper wil niet op de foto. Zit ik er eindelijk weer een keer op, moet hij alsnog stilstaan omdat ze een foto willen maken.

Even poseren. Hij ziet hier ook duidelijk de lol niet van in, en vindt mijn 'setje' ook waardeloos. Ankypad is mooi, maar bandages passen er niet eens bij. Wel bij mijn bodywarmer, maar hey, om wie of wat draait het hier nu eigenlijk?

Een drafje. Je kan duidelijk zien dat ik niet mee ben in de beweging omdat mijn rug zo vast als een huis zit. Maar Jesper is blij dat hij weer een beetje aan de bak is.

En om te laten zien dat hij sommige stukjes toch fijn aanpakt, ondanks mijn tegenwerkende zit, een galopje.

Ik ben zo trots op mijn kereltje na zo'n lange tijd echt niets doen!

Wel fijn dat je nu in ieder geval weer wat kan rijden. jes ziet er nog steeds mooi uit als altijd!
knapperd is jouw Jep!
Dank jullie wel voor de leuke reacties.
\