Taliesin staat nu drie weken in Tolbert en de afgelopen week is Ilke een paar keer alleen met haar bezig geweest. Nou ja, alleen, de buurvrouw was er bij, voor de zekerheid. Je weet nooit met een jong paard he. Ilke had middagdienst en ik heb gewoon een 8 tot half 5 baantje, dus ik kon er helaas niet bij zijn. Maar vandaag gelukkig weer wel en ik was echt blij verrast, zo goed als het ging. Ze is nu een keer of 7 onder het zadel geweest geloof ik.
De draf gaat al steeds meer "vanzelf", oftwel wat meer voorwaarts en galop gaat ook al best aardig, ze springt al regelmatig goed aan. Wat voltes (nou ja eieren) en van hand veranderen over de diagonaal lukt ook al. En het ziet er voor mijn gevoel al een stuk "zekerder" uit!
Ze mocht eerst weer even aan de longeerlijn en zo gek als ze vandaag deed, heeft ze nog niet eerder gedaan. Mijn moeder was bij ons en ik dacht echt van, nou dat belooft wat. Gelukkig ging het daarna erg goed. Hierdoor had ze wel wat energie verspilt en Ilke ging er eerst even op, dus bleef er voor mij niet veel meer over
Van mij dus niet al te actieve rijfoto s, maar die gaan er vast nog genoeg komen in de toekomst
Groeten,
Judith

Het "publiek" vond ze erg eng!

een mooi voorbeen hebben.
Haar vader is Flemmingh en haar moeder is een Welsh Cob.
)
Vooral de kleur