Mijn paard geeft bij mij geen problemen met rijden maar bij mijn bijrijdster gaat ie zelfs zo ver en gooit ie haar eraf. Zij vindt het geen leuk paard meer maar dat is ie wel, gewoon een bloedpaardje met karakter. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn paard geeft bij mij geen problemen met rijden maar bij mijn bijrijdster gaat ie zelfs zo ver en gooit ie haar eraf. Zij vindt het geen leuk paard meer maar dat is ie wel, gewoon een bloedpaardje met karakter. Marrgriet schreef:Ik zou maar eens gaan observeren als die bijrijdster van je aan het rijden is. Dat paard gedraagt zich zo "vreemd" omdat hij iets duidelijk wil maken. Een paard kan niet praten zoals je weet, dus zal hij het op een andere manier duidelijk moeten maken. Die bijrijdster van je doet waarschijnlijk iets waarmee het paard gehinderd, geplaagd of gedwarsboomt wordt. Waarschijnlijk geef jij hem dat gevoel niet..
en probeer de ruiter het te laten begrijpen dat het niet zo 1,2,3 gaat en dat je paard iemand moet gaan vertrouwen. suc6!