Ik vraag dit omdat ik zelf altijd een schuldgevoel naar paarden heb gehad (en nog steeds heb
) en dat ik nu merk dat ik mijn paard helemaal in de watten leg. Dat vind ik op zich niet erg hoor (terwijl ikzelf soms wel een hekel heb aan verwende paardjes
) maar omdat ze nog jong is merk ik dat ik niet duidelijk genoeg ben voor haar en dat zij mij duidelijk in de maling neemt. Tijdens het rijden speelt ze spelletjes met me, en door dat K*U*T schuldgevoel van me laat ik het ook meestal toe en durf ik niet hard aan te pakken en andere keren (ligt aan me bui) doe ik het weer wel. Ik weet van mezelf dus dat ik totaal niet consequent bezig ben en ik wil dat nu toch weleens veranderen. Nou vroeg ik me dus af of er een aantal punten zijn wat voor het paard beter is om consequent in te zijn. Want het is voor Pregini ook heel verwarrend wanneer ik de ene keer wel iets toelaat en de andere keer weer niet. En omdat ze nog jong is wil ik er nu toch echt iets aan doen......Dus als iemand mij kan helpen met punten te gaan opnoemen waar je duidelijk consequent in moet zijn dan kan ik me daar beter aan houden dan als ik zelf ga denken (nu begrijp ik dat mijn vriend zegt "dat vrouwen niet moeten denken" Ha ha ha
).Maareh........please help me door punten op te gaan noemen waar ik me echt moet aan gaan houden........
Thanx,
Eva

.