Zoals afgelopen zaterdag, ik werd er echt HELEMAAL knetter van, op een gegeven moment is dat gewoon echt niet meer leuk. Ik ging buitenrijden, de hele tijd gestapt, vrij los teugeltje, maar niet te liep ze netjes nagefelijk niet echt aan de teugel maar gewoon fijn voor een buitenritje. Maar dan echt ineens begint ze te dribbelen, tegenhouden heeft dan geen zin, dan gaat ze alleen maar erger dribbelen, losser laten heeft ook geen zin, dan gaat ze alleen maar steeds harder tot we uiteindiejk in draf zitten. Even uitdraven heeft ook geen zin, dan wil ze alleen maar harder en moet ik haar dus ook tegenhouden wat goed te doen is, maar tegen de tijd dat we weer gaan stappen dribbelt ze nog steeds.
Op een gegeven moment heb ik haar zo laag rond mogelijk als ging ingesteld, volgens mij vond ze dat niet echt leuk, maar ik dacht, hoe lager ze loopt met haar hoofd hoe groter ze haar stappen moet zetten hoe minder ze kan dribbelen. Dat had ik heel lang gedaan, (heb bijna de hele rit gestapt) en op een gegeven moment stapte ze weer redelijk zoals in het begin alleen nog wat overhaast. Maar iets later ging ze dus WEER dribbelen... dus weer terug laag en zo, het schoot gewoon niet op....
wie heeft er tips? hoe kan ik zorgen dat ze stopt met dribbelen
dus ik bedoel niet dat je haar in dr mond zit te trekken ofzo hoor.