Mn zusje heeft namelijk een of ander programma waarmee ze videobeelden kan bewerken (ze kan dus een "echte" film maken) en dat wilde ze graag eens uitproberen met een stukje vrijheidsdressuur van Mireille. Tja en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen 
Het VD van het filmpje is niet allemaal even netjes, de buiging en het flemen lijken bijvoorbeeld nergens op.. maarja, het moest allemaal even snel want mn zusje wilde zo snel mogelijk dr programmaatje uitproberen
Ondanks de wat minder nette kunstjes vind ik het filmpje toch onwijs leuk geworden!
Helaas heb ik het filmpje om moeten zetten in een wat mindere kwaliteit.. Het goede-kwaliteit-filmpje was namelijk veelste groot om up te loaden

Maargoed, ondanks dat ie wat wazig is kan je wel ongeveer zien wat er allemaal gebeurt
Alleen de bal met voetballen is zo'n beetje onzichtbaar geworden, maar als je Mirei een beetje moeilijk ziet schrapen zal dat het voetballen wel zijn 
Maar genoeg geluld! Hier het filmpje
GELUID AAN!http://members.lycos.nl/erika123/Mireil ... essuur.wmv
Als het niet in een keer werkt: Rechtermuisklik op de link en dan Doel opslaan als

Danielle 

)