Maar goed, de foto's. Ook mn vader had helaas niet zo heel veel zin om een uur langs de kant te staan, maar er zijn toch nog aardig wat mooie foto's gemaakt. Ik heb deze keer erg gelet op mn handen, dat ik ze niet vastzet op dr hals en ik moet zeggen dat ik het aardig gelukt vind. Alleen nou gaan mn benen weer alle kanten op waar ze niet heen moeten...
Maar goed, als ik ooit weer op een paardje terecht kom zal ik ook daar op proberen te letten
Ik heb de tip van Frieske uit het vorige topic [HAW] Primeur: superpaard Louna @ work! geprobeerd op te volgen, dus met weinig of iig minder contact losrijden en zie daar, ze ging idd vanzelf mn hand opzoeken! Weer wat geleerd dus! 
Ze waren op het pad naar de bak bezig met een tractor dus kon ik dr niet langs, eerst maar ff het laantje op en neer gestapt en dat geeft dit resultaat:
Best een aparte foto!
Mijn uitzicht

Op de terugweg naar de bak, tis wel te zien hoe lang het 'laantje' is, is echt een heerlijk plek om ff uit te stappen ofzo!
Inmiddels in de bak aangekomen en begonnen met losrijden
Ook ff de andere kant op
Mn rug wordt trouwens zo vervormd door die trui hoor!Zonnetje ging schijnen!
Drafje (Mn tenen!
)Even poseren
Sja heuvellandschap he

Louna mist een beentje

Ook nog een galopje, mn houding is al beter dan bij t vorige topic...
Ze begon eindelijk een beetje los te laten
Netjes nageeflijk halthouden lukt niet altijd...
Hier loopt ze errug netjes vind ik!
En wat mn zusje aan het doen was... Dat begint er meer op te lijken!
Jammer dat mn been de foto verpest!
Check dat beentje!

En tot slot nog een stoere galopfoto
Het zijn heel wat foto's geworden, en dan heb ik nog behoorlijk geselecteerd!
En, wat vinden jullie ervan? 
Ik ga ff vragen of hij ze er weer op wil zetten, dan sla ik ze wel ff op mn eigen computer op en upload ik ze zelf.