Op de foto's lijkt 't alsof ik mijn handen vastzet...
Dit doe ik niet, maar ik zit dus op een westernzadel, omdat dat het beste ligt op de rug van de pony, en als ik mijn handen hoger houd, zit ik met de knop in de weg. Verder naar voren werkt niet, dan zit ik met mijn handen in haar oren, komen de hulpen ook niet over

Zie hier:
Sandy voor 't poetsen. Ze was hier dus vies
(zie jij 't)Ik vind dat ze er hier erg raar uitziet.. Ze is ook voor 't mooie een KLEIN BEETJE te dik, trouwens!
Nét aan 't werk, zoals je ziet nog relaxed, ik heb haar nog niet opgepakt... Ik kom hier net uit de vwnw-fase

Hier heb ik haar al wat meer bij elkaar, nog niet fantastisch, *MIJN HAKKEN!!
*WEER HIE HAKKEN
*zucht* (komt trouwens door het been geven... ben te groot, kweet het. Op deze foto heeft de haar achterhand er lekker bij, en is ze wat meer opgericht...
... En toen waren de batterijen op
Ze liep best aardig, ongeveer een maand geleden liep ze nog sterren te kijken! Best al een vooruitgang, vind je niet! Die laatste foto vind ik echt
! Alleen jammer dat ik Centjes aan het zoeken ben!*moet eerlijk zeggen dat ik wel is 2 euro ofzo in de bak heb gevonden
*Wat vinden jullie van haar?
Commentaar mag gegeven worden, al weet ik het zelf allemaal al!
* Die hakken... (zijn normaal wel uitgedrukt, alleen als ik been geef, moet ik mijn been dus optrekken...)
* Handen moeten meer naar voren + omhoog, maar omhoog gaat niet ivm knop, en vooruit... geen nekkie

* NAAR VOREN KIJKEN!!
uimen naar boven/handen rechtop.
Tip: Blijven lachen, want paardrjiden is je hobby....