Uiteindelijk maar naar de andere bak gegaan, daar waren geen andere paarden, dat rijdt sowieso fijner en dan hebben er geen anderen last van als Lady plotseling besluit dat ze heel hard weg moet rennen.
In de andere bak snapte ik al helemaal niets meer van die merrie, want daar liep ze plotseling weer heel fijn..
Nog in de 1e bak, lekker gespannen en tegen m'n hand en been..
Net in de andere bak (Mijn been
)Beetje protest..
Vlak daarna..
Gewoon een drafje

En van voren. Lijkt alsof ik heel erg ongelijk zit, maar ik trek "gewoon" m'n binnenbeen heel erg op

Van achteren.. (Weer dat binnenbeen..)
De fotograaf doet artistiek

Galopje
Nog een galopje (m'n binnenbeen wordt steeds erger..)
Poging tot wijken, ging vandaag heel goed, normaal wijkt ze voor m'n linkerbeen gewoon niet of loopt ze gewoon over d'r buitenschouder weg, vandaag bleef ze voor haar doen heel netjes recht.
Proberen wat lager in te stellen, zonder dat ze naar beneden trekt of compleet op de voorhand valt (of allebei..)
En nog een keertje wijken..
Na het rijden nog even gaan oefenen hoe ze buiten hoort te lopen, onder het zadel is het best braaf buiten, aan de hand is het meestal één en al gedribbel en gesnuif.. Al was ze vandaag erg moe van het rijden geloof ik
Ze bleef zelfs stilstaan voor een foto
(Dat is normaal onmogelijk
):
Het lijkt alsof m'n beugels veel te kort zitten (m'n knieën komen over de wrongen op de foto's), maar ik trek gewoon teveel m'n benen op..
Zie op de foto's dat ik binnenkort d'r manen wel weereens mag gaan trekken, hoog tijd.. (En ze dan recht trekken
)Onderbouwde kritiek mag, maar het is niet echt nuttig te zeggen dat m'n handen hoger moeten, m'n benen lang moeten en dat ik rechtop moet zitten, want daar wordt hard aan gewerkt..
)
) 

(op de punten die genoemt zijn na natuurlijk
zo heb ik er nou nog nooit zien lopen echt super netjes
)