Rydar aan de longe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22758
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 19:41

patos"]
Je kan ze iig je kant op trekken en ze rustig proberen te krijgen.
[/quote]

*LOL* Kom jij mijn 600 kilo fjord maar eens tegen houden.. Knappe meid ( of groep meiden ) die dat lukt Tong uitsteken Winnie gaat rechtdoor als HIJ dat wil, daar begin je niets tegen, ook niet als hij bijgezet is o.i.d.

[quote="obelix schreef:
Knap dat je zonder longeerlijn durft te longeren..Ik doe het je niet na Haha! Knipoog


600 kilo fjord wat absoluut niet wil luisteren zonder dat je een stuk bak afzet wil je wel graag laten lopen zonder lijn hoor Tong uitsteken Ik doe dat ook altijd met mijn Winnie Lachen

Ik vind het er overigens best okee uitzien hoor Debo Haha!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:06

wel een ontzettend leuk paardje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:46

obelix schreef:
Knap dat je zonder longeerlijn durft te longeren..Ik doe het je niet na Haha! Knipoog


haha ja weinig keus als je geen longeerlijn hebt Haha! Tong uitsteken , longeer erg weinig dus nooit overnagedacht er 1 aan te schaffen... Bloos heb er wel 1 gehad ... *vroeger* in mijn pennymeisjes tijd Haha! Schijnheilig

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 10:47

Tallie1979"]
[quote="patos"]Je kan ze iig je kant op trekken en ze rustig proberen te krijgen.
[/quote]

*LOL* Kom jij mijn 600 kilo fjord maar eens tegen houden.. Knappe meid ( of groep meiden ) die dat lukt Tong uitsteken Winnie gaat rechtdoor als HIJ dat wil, daar begin je niets tegen, ook niet als hij bijgezet is o.i.d.

[quote="obelix schreef:
Knap dat je zonder longeerlijn durft te longeren..Ik doe het je niet na Haha! Knipoog


600 kilo fjord wat absoluut niet wil luisteren zonder dat je een stuk bak afzet wil je wel graag laten lopen zonder lijn hoor Tong uitsteken Ik doe dat ook altijd met mijn Winnie Lachen

Ik vind het er overigens best okee uitzien hoor Debo Haha!
[/quote]

In mijn profiel kun je lezen dat ik ook een fjord heb gehad, en dat was nou niet bepaald het sportpaard type en deed standaard niet wat jij wilde. Maar op het moment dat ze een bit in had, en in dit geval geen neusriem dr om, kwam ze toch echt wel bij me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 08:03

patos"]
[quote="Tallie1979"][quote="patos"]
Je kan ze iig je kant op trekken en ze rustig proberen te krijgen.
[/quote]

*LOL* Kom jij mijn 600 kilo fjord maar eens tegen houden.. Knappe meid ( of groep meiden ) die dat lukt Tong uitsteken Winnie gaat rechtdoor als HIJ dat wil, daar begin je niets tegen, ook niet als hij bijgezet is o.i.d.

[quote="obelix schreef:
Knap dat je zonder longeerlijn durft te longeren..Ik doe het je niet na Haha! Knipoog


600 kilo fjord wat absoluut niet wil luisteren zonder dat je een stuk bak afzet wil je wel graag laten lopen zonder lijn hoor Tong uitsteken Ik doe dat ook altijd met mijn Winnie Lachen

Ik vind het er overigens best okee uitzien hoor Debo Haha!
[/quote]

In mijn profiel kun je lezen dat ik ook een fjord heb gehad, en dat was nou niet bepaald het sportpaard type en deed standaard niet wat jij wilde. Maar op het moment dat ze een bit in had, en in dit geval geen neusriem dr om, kwam ze toch echt wel bij me.
[/quote]


dan had jij een hele brave fjord Haha! Tong uitsteken

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 12:14

TJa, het was een 'zij', misschien dat die minder eigenwijs zijn? Knipoog
Volgens mij was ze wel wat zwaarder dan 600kg, denk meer richting de 850 Knipoog

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 17:06

obelix schreef:
Knap dat je zonder longeerlijn durft te longeren..Ik doe het je niet na Haha! Knipoog


Op Duindigt longeerde ik er 2 tegelijk zonder lijnen Haha!

Istie alweer wat gekalmeerd of gaat het nog steeds niet helemaal lekker?
Hij ziet er wel lief uit, maarja dat zegt niks he Haha!