AMSAMSAMS mag zelf vertellen hoe ze gereden heeft.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

... Voor het halsstrekken... Daar ben ik niet zo goed in
. Tenminste... Ze doet het wel, maar ik laat haar niet altijd de ruimte... Dus ja, als je dan een 2 hebt voor het halsstrekken dan krijg je die ook voor het teugels op maat maken!
Ik was zo trots op Idie! Ze heeft zich echt super laten rijden! In de tweede proef was het kwartje ook een beetje op... Het liep 3 kwartier uit... Dus toen zat ik er inmiddels al ruim 2 uur op... Kan je het haar ook niet echt meer kwalijk nemen.
Toen moest ik er nog op en zag het eigenlijk niet echt zitten! Toen ik was opgestapt zijn we al dribbelend naar het inrijterrein gegaan, ze heeft 1x een knoeperd van een sprong genomen zodat ik er bijna naast lag en toen zijn we maar meteen gaan draven.
Na ongeveer een kwartier was haar gekheid wel afgenomen en kon ik lekker gaan rijden! AMSAMSAMS schreef:Ik heb nu 8 punten, ik moet er dus nog 2. Eerst wilde ik niet meteen over naar het L omdat ik mezelf hiervoor niet voldoende goed vond, maar van mijn juf en van Juramoet ik wel over. Dan blijf ik maar wat langer in de L1!
Jura"]
Ja dat moet ze zeker leren, arrogant op haar paard gaan zitten, schouders naar achteren en naar voren kijken. Dan komt het helemaal goed!
[/quote]
Jura... Als jij me nou eens helpt??? Gewoon elke keer dat ik weer in elkaar zak even roepen!![]()
![]()
[quote="Antoinette schreef:Wat een superfoto's! Maar ik heb er ook wel even op moeten wachten
Idie ziet er super uit en dat is ook wel te merken aan de punten Beetje jammer van de 2e proef. Maar volgende keer weer beter en dan heb je die laatste 2 punten
AMSAMSAMS schreef:Dank Antoinette! Niet zo hard roepen nu van die 2 punten! Straks haal ik helemaal niets... Dan valt het ook zo tegen!
Antoinette schreef:Maareh, ben je helemaal over je wedstrijdfobie heen?
AMSAMSAMS"]
[quote="Antoinette schreef:Maareh, ben je helemaal over je wedstrijdfobie heen?