Eindelijk rijfoto's van LESLEY!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 20:30

chickey"]
[quote="TeamSpirit schreef:
Mijn commentaar hoef je niet gelijk so precies op te vatten. Ik vind het er zo gewoon uitzien, lkkr boeie, het is ook maar een momentopname. Maar dat hoef je niet aks raar commentaar op te vatten, Dat vind ik pas raar commentaar.. Verder zijn jullie een egt leuk stelletje. Van die slof zou je instructrice wel verstand hebben maar ik vind het een beetje vreemd voor een Z-Paard. Veel succes verder ingrid!! Ik hoop dat jullie ver komen!


huh ik had dit over horselover hoor...
[/quote]

Neh TeamSpirit vond hem zo'n iel nekkie hebben Verward En daar was k t niet helemaal mee eens Haha!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:31

INkie"]
[quote="chickey"][quote="TeamSpirit schreef:
Mijn commentaar hoef je niet gelijk so precies op te vatten. Ik vind het er zo gewoon uitzien, lkkr boeie, het is ook maar een momentopname. Maar dat hoef je niet aks raar commentaar op te vatten, Dat vind ik pas raar commentaar.. Verder zijn jullie een egt leuk stelletje. Van die slof zou je instructrice wel verstand hebben maar ik vind het een beetje vreemd voor een Z-Paard. Veel succes verder ingrid!! Ik hoop dat jullie ver komen!


huh ik had dit over horselover hoor...
[/quote]

Neh TeamSpirit vond hem zo'n iel nekkie hebben Verward En daar was k t niet helemaal mee eens Haha!
[/quote]

ohw okeej ik dacht al Verward

maar weer ontopic Lachen

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:32

Inkie, het zijn hele mooi foto's. Zo te zien hebben jullie beiden plezier in het werk OK dan!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:32

TeamSpirit schreef:
beetje vreemd voor een Z-Paard!

Helemaal niet vreemd. Kijk maar eens hoe de topruiters trainen. Edward Gal etc. Btw Lesley is een michelangelo en ook een echt karakterpaardje. Zeker geen automaatje. Denk dat er maar weinig bokkers zijn die zo op Lesley weg kunnen rijden. En als Inkie de slof verkeerd zou gebruiken bij Lesley nou dan was dat zeker wel te zien! Verkeerd gebruik pikt ie namelijk niet! Haha! Gewoon lekker doortrainen Inkie met behulp van je instructrice, je bent op de goede weg!

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:34

INkie"]
[quote="chickey"][quote="TeamSpirit schreef:
Mijn commentaar hoef je niet gelijk so precies op te vatten. Ik vind het er zo gewoon uitzien, lkkr boeie, het is ook maar een momentopname. Maar dat hoef je niet aks raar commentaar op te vatten, Dat vind ik pas raar commentaar.. Verder zijn jullie een egt leuk stelletje. Van die slof zou je instructrice wel verstand hebben maar ik vind het een beetje vreemd voor een Z-Paard. Veel succes verder ingrid!! Ik hoop dat jullie ver komen!


huh ik had dit over horselover hoor...
[/quote]

Neh TeamSpirit vond hem zo'n iel nekkie hebben Verward En daar was k t niet helemaal mee eens Haha!
[/quote]


Je vat het verkeerd op. Ik vond ze nek een beetje dun tonen. Niet vreselijk dun. Maar op andere fotoos toont ie lkkr gespierd. Niet gelijk boos worden iedereen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:36

Sorry, kan het niet laten even te reageren.
Ingrid, hoop dat ik je topic niet te veel verpest Bloos!

horsenogwat, ik heb even in je profiel gekeken en moet zeggen dat er eigenlijk geen foto's in staan waar Ingrid een voorbeeld aan zou kunnen hebben.
Niet aanvallend bedoeld, maar zo te zien (ik zelf trouwens ook, wie niet eigenlijk?) moet jij ook nog veel verbeteren/leren.
Inkie heeft Lesley nog niet lang, en wat ze er nu al uitkrijgt vind ik super! Zoals gribaldiFAN zelf al zei is Lesley niet een paard waar iedereen zomaar op wegsjeest.
of is dit een stiekeme actie terug nadat ingrid in jou topic heeft gereageerd? Haha!

O, en ik zie dat er op teamspirit al is gereageerd, hoef ik dat niet meer te doen *LOL*

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:36

haha nee tuurlijk ben ik niet boos Ach gut << Knipoog

maar wederom zullen we weer ontopic gaan Lachen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:38

Jullie zijn echt een hele mooie combinatie en ik vind het echt heel netjes gaan voor de korte tijd dat je hem hebt!

Daarom snap ik het commentaar van sommige mensen niet echt, maar ja, trek het je niet aan (niet dat je dat wel zou doen hoor). En ga zo verder, zien we snel genoeg mooie wedstrijdfoto's (en resultaten Knipoog ).

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:39

haha sommige mensen kunnen echt vreemd commentaar geven, zoals al vaker gezegt is, een foto is een momentopname, en ik vind deze foto's er leuk en vriendelijk uit zien, ik snap niet dat als iemand met een slof rijd er meteen zoveel commentaar op krijgt, want er zijn toevallig ook mensen die wél goed om kunnen gaan met een slof, en daar is zij er 1 van, ik zie nergens op een foto de teugels helemaal los hangen, en de slof zo straks als iets, die zit gewoon zoals hij hoort, en dat is helemaal logisch als je een nieuw paard hebt. En ik vind de hals van Lesley helemaal niet iel, die vind ik nou juist nog steeds mooi vol ondanks dat hij een hele tijd weinig heeft gedaan, niet veel paarden die dan toch nog zo'n volle hals blijven houden. en ik vind juist dat inkie een hele nette zit heeft maar zo zie je wel weer dat bokt meteen hun oordeel klaar hebben ik vind jullie echt een leuk stel Lachen

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:42

rockey schreef:
haha sommige mensen kunnen echt vreemd commentaar geven, zoals al vaker gezegt is, een foto is een momentopname, en ik vind deze foto's er leuk en vriendelijk uit zien, ik snap niet dat als iemand met een slof rijd er meteen zoveel commentaar op krijgt, want er zijn toevallig ook mensen die wél goed om kunnen gaan met een slof, en daar is zij er 1 van, ik zie nergens op een foto de teugels helemaal los hangen, en de slof zo straks als iets, die zit gewoon zoals hij hoort, en dat is helemaal logisch als je een nieuw paard hebt. En ik vind de hals van Lesley helemaal niet iel, die vind ik nou juist nog steeds mooi vol ondanks dat hij een hele tijd weinig heeft gedaan, niet veel paarden die dan toch nog zo'n volle hals blijven houden. en ik vind juist dat inkie een hele nette zit heeft maar zo zie je wel weer dat bokt meteen hun oordeel klaar hebben ik vind jullie echt een leuk stel Lachen



INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 20:45

rockey schreef:
haha sommige mensen kunnen echt vreemd commentaar geven, zoals al vaker gezegt is, een foto is een momentopname, en ik vind deze foto's er leuk en vriendelijk uit zien, ik snap niet dat als iemand met een slof rijd er meteen zoveel commentaar op krijgt, want er zijn toevallig ook mensen die wél goed om kunnen gaan met een slof, en daar is zij er 1 van, ik zie nergens op een foto de teugels helemaal los hangen, en de slof zo straks als iets, die zit gewoon zoals hij hoort, en dat is helemaal logisch als je een nieuw paard hebt. En ik vind de hals van Lesley helemaal niet iel, die vind ik nou juist nog steeds mooi vol ondanks dat hij een hele tijd weinig heeft gedaan, niet veel paarden die dan toch nog zo'n volle hals blijven houden. en ik vind juist dat inkie een hele nette zit heeft maar zo zie je wel weer dat bokt meteen hun oordeel klaar hebben ik vind jullie echt een leuk stel Lachen


Ik sta bij mn instructrice en daar sta ik dus niets voor niets. Ik krijg zo vaak mogelijk begleiding en als ik alles perfect zou dan dan had ik daar niet hoeven staan Haha!
Mn instructrice was er trouwens ook bij toen deze foto's werden gemaakt Lachen

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:46

Toppie, hij ziet er super uit en ik vind je er geweldig op staan!!! Ga zo door!

Coolio

Berichten: 353
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:47

zilverster"]
[quote="INkie schreef:
Maar ik krijg echt vreemd commentaar Tong uitsteken


Idd, van sommige dingen denk ik echt Verward ..

Maar ziet er goed uit Ingrid!! Jullie zijn een mooie combi. En in het begin loopt nooit iets vlekkeloos Tong uitsteken
[/quote]

Ik moet zeggen dat ik dit op bokt wel vaker zie. Dan zie je foto's van een leuke combinatie, (waar op zich nog wel werk aan is maar dat heeft de ruiter hier zelf heel goed in de gaten Knipoog ), en dan weten sommige mensen toch altijd nog een hoop negatief commentaar uit de kast te halen, beetje jammer vind ik dat maarja zal wle jaloezie zijn Tong uitsteken.........

Ik vind het er iig al heel netjes uit zien en je hebt zo te zien echt een super paard om van te leren en om een goede start bij de paarden te maken. En over die slof, ik hou er zelf niet zo van, maar je maakt er zeker geen verkeerd gebruik van want het paard wordt niet in de krul getrokken ofzo. Succes verder!!!! Lachen

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:50

horselover21 schreef:
NU MIJN COMMENTAAR!!!
-Rechtop blijven zitten, ook in middendraf!

Afbeelding

Zo?

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:53

hahahaha samsam! ik moest even hardoplachen, precies dat kwam in mij op! Haha! *LOL*

edit:
deze kunnen er ook nog wel bij!
Hier zie je ook op die foto hoe het wél moet Knipoog Haha!

horselover21 schreef:
NU MIJN COMMENTAAR!!!
-je kijkt teveel omlaag.
-hakken uitdrukken.
-schouderbinnenwaarts zie ik weinig van.
succes verder
Laatst bijgewerkt door Lydiia op 16-05-04 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:53

Samsam"]
[quote="horselover21 schreef:
NU MIJN COMMENTAAR!!!
-Rechtop blijven zitten, ook in middendraf!

Afbeelding

Zo?
[/quote]

Nee, je zit nog te ver naar voren.. Ga eens recht zitten Tong uitsteken

Ingrid, krijgen we de volgende keer wedstrijdfoto's? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:55

Even offtopic SORRY

Weet je wat ik niet snap? Een meisje dat haar paard met slof rijd en die slof hangt los krijgt een tirade over zich heen. Dit meisje rijdt haar paard met een slof die het paard geen milimeter ruimte geeft en die wordt de hemel ingeprezen. Verward

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:58

Sorane schreef:
Even offtopic SORRY

Weet je wat ik niet snap? Een meisje dat haar paard met slof rijd en die slof hangt los krijgt een tirade over zich heen. Dit meisje rijdt haar paard met een slof die het paard geen milimeter ruimte geeft en die wordt de hemel ingeprezen. Verward

Zet even je bril op!
Zie jij een paard wat in de krul getrokken wordt? Geloof me als ze met teveel druk zou rijden stond lesley al lang en breed rechtovereind! Bloos
Misschien komt het omdat ik het paard door en door ken (ook maar 8 jaar gehad) Maar inkie rijd hem en dwingt hem niet (dat hoef je bij een michelangelo echt niet te proberen!)
Moet je slof los hangen zodat het lekker rond zit te zwabberen? Dan heb je hem toch niet nodig? Vindt het wel erg vaag worden hier op bokt. Ik blijf erbij lesley is super terecht gekomen, wordt goed getraind met goede begeleiding!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 20:59

Sorane schreef:
Even offtopic SORRY

Weet je wat ik niet snap? Een meisje dat haar paard met slof rijd en die slof hangt los krijgt een tirade over zich heen. Dit meisje rijdt haar paard met een slof die het paard geen milimeter ruimte geeft en die wordt de hemel ingeprezen. Verward


Als hij geen milimeter ruimte zou krijgen zou ie niet zo netjes z'n hals uitschuiven en zn neusje op de loodlijn houden Lachen anders had het er wel anders uit gezien Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:00

GribaldiFAN"]
[quote="Sorane schreef:
Even offtopic SORRY

Weet je wat ik niet snap? Een meisje dat haar paard met slof rijd en die slof hangt los krijgt een tirade over zich heen. Dit meisje rijdt haar paard met een slof die het paard geen milimeter ruimte geeft en die wordt de hemel ingeprezen. Verward

Zet even je bril op!
Zie jij een paard wat in de krul getrokken wordt? Geloof me als ze met teveel druk zou rijden stond lesley al lang en breed rechtovereind! Bloos
Misschien komt het omdat ik het paard door en door ken (ook maar 8 jaar gehad) Maar inkie rijd hem en dwingt hem niet (dat hoef je bij een michelangelo echt niet te proberen!)
Moet je slof los hangen zodat het lekker rond zit te zwabberen? Dan heb je hem toch niet nodig? Vindt het wel erg vaag worden hier op bokt. Ik blijf erbij lesley is super terecht gekomen, wordt goed getraind met goede begeleiding!
[/quote]

Ik geloof niet dat ik ergens gezegt heb dat dat niet zo is.
Maar ik vind dit paard gewoon niet fijn om naar te kijken als hij zo met slof gereden wordt. Dat heeft niets met vaag te maken.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 21:04

Sorane: tis gene recreatie paard die lekker met zn neus vooruit door t bos mag denderen (overgens nix mis mee! Echt heerlijk maar nu even niet de bedoeling Haha! )

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:05

en kijk ook eens naar die oren van lesley, de hele tijd staan ze naar voren, dat geeft voor mij ook een teken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:06

INkie schreef:
Sorane: tis gene recreatie paard die lekker met zn neus vooruit door t bos mag denderen (overgens nix mis mee! Echt heerlijk maar nu even niet de bedoeling Haha! )


Hoor je mij dat zeggen dan?
Ik mag toch zeggen wat ik vind?!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:08

nee maar je geeft eigenlijk commentaar dat nergens op slaat, de slof hangt gewoon, niet straks maar ook niet extreem los, en hij wordt goed gebruikt, niet om in de krul te trekken

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:08

kortom: lesley straalt geluk uit!
Volgensmij moet niet alleen gribaldiFAN, maar ook lesley zelf blij zijn dat hij zo goed terecht is gekomen!