Eindelijk rijfoto's van LESLEY!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:53

stalleke schreef:
Haha dit is echt te erg voor woorden!
Ik denk dat Inkie duidelijk is geweest waarom ze een slof gebruikt! en ik geef haar ook best gelijk! Een nieuw paard in een nieuwe omgeving is altijd even wennen!
Maar de opmerking dat een slof niet goed gebruikt word hier Verward nou sorry hoor maar hier word de slof wel degelijk goed gebruikt!! hij zit niet te strak en niet te los!! ze heeft Lesley hier mooi mee onder controle omdat ze niet weet wat hij doet!!
Als ze hem te strak zou hebben, dan zou Lesley er wel heel anders op gereageerd hebben zoals Gribaldifan al gezegd heeft!
Ik denk Sorane dat JIJ is even uit moet zoeken hoe een slof werkt en waar deze voor dient en niet Rockey!
Inkie krijgt goede begleiding op een goede stal ik denk dat die heel wat beter en meer weten dan jou!



haha precies, volgens mij weet je het niet eens, en ga je helemaal mee met de bokkers-tegen-slof-gebruik reacties

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 21:59

whaha ik vind dit zoooo grappig!
Ik ben zelf ook tegen slofgebruik zonder begleiding! Maar ik heb nu gewoon super begleiding dus durf k er ook mee te rijden Lachen Idd heel erg veel mensen gaan er onkundig mee om en dan is t natuurlijk niet leuk voor het dier. Maar ik heb er gewoon in alle vertrouwen in dat k t goed doe Lachen Okey er zitten misschien stukken tussen dat ik dat ding te slap heb hangen of soms net wat te strak maar dan word er metteen wat van gezegd Lachen

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:05

Wooww ik vind het zon prachtpaard he!!
Zon paard wil ik dus later ook Haha!
de kleur, het karakter geweldig!!
Kopen?? Haha!
hahahaha
nee maar ziet er goed uit hoor..
en tjah.. dit is bokt niet als er geen reacties op de slof kwamen he Knipoog

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:05

INkie"]
[quote="Sorane schreef:
Dus als ik zeg IK VIND breng ik iets als een feit?! Goh nooit geweten dat iets wat ik vind meteen een feit is...

En IK VIND wel dat die slof niet goed gebruikt wordt hier.


Dat is metteen te merken datje niet kundig bent Lachen
[/quote]

Ingrid ik vind persoonlijk dat je met deze opmerking behoorlijk laat kennen Scheve mond

Over de foto's Lachen Voor een nieuw gevormde combinatie vind ik het er al netjes uitzien. Zoals je zelf zegt heb je goede en voldoende begeleiding.

Persoonlijk denk ik dat het een kwestie is van de puntjes op de i zetten, en elkaar nog een stuje beter leren kennen Lachen

Succes

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:12

Ik vind het eigenlijk alleen maar verstandig dat je hem even een tijdje op de slof rijdt! Precies om het verhaal wat zij schrijft Lachen

Maar mooie foto's hoor!
(en een mooi schabrak, ik heb hem ook Haha!)

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:34

Ik ga hier niet eens de moeite nemen om het topic te splitsen.
Jammer dat er door sommige mensen zo offtopic wordt gegaan.

Discussie mogen, maar laat elkaar gewoon even in zijn/haar waarden.

Ik sluit het topic dus ook af.