Patty is een merrie van bijna 7 jaar oud. Haar vader is Lancet en haar moeder Gitodina (V. Ksarset 'Z').
Ze is sinds 14 april van mij.
Het zijn helaas niet allemaal even mooie foto's.
Let ajb niet op mijn beroerde rijstijl, tips zijn welkom. Vooral springen ben ik echt een kluns in, maar ik heb het dan ook lang niet gedaan. Gelukkig heb ik goed les (al had ik bij het zien van de springfoto's best even medelijden met Patty).
Soms wil ze nog een beetje op de voorhand hangen (overigens doe ik het dan verkeerd).
Hier zit ik voor mijn doen redelijk netjes (alleen die vreselijke holle rug).
En hier hang ik weer te veel voorover.
Recht zitten lukt ook niet altijd.
Dit vind ik wel een mooie foto (komt vast omdat mijn hoofd er niet op zichtbaar is
)Wat ik hier aan het doen ben??
Even stappen.
Beetje vage foto.
Duikboot.
Hier zit ik weer iets te veel naar binnen.
Balkjes lopen lukt me nog.
Dit vind ik wel een mooie foto.
Let op mijn beknepen gezicht

Hier ging iets mis, Patty nam de drafbalk als sprongbalk, en ik heb niet zo'n stevige zit, met dit resultaat als gevolg, arme Pat.
Dit ziet er toch aanzienlijk beter uit.
Nog wat foto's tussen de hindernissen door:

Werkt best wel confronterend zo die foto's. Af en toe verbaasd het me dat Pat er nog lol in heeft. Gelukkig is Patty heel erg lief en vergeeft me mijn foutjes.

) Ik heb namenlijk zelf heel erg lopen worstelen met mij houding en geloof mij als die eenmaal goed is gaat het stukken beter ! (eerst zat ik onwijs onderuit gezakt, daarna weer te recht op met als gevolg een hele holle rug en niet ontspannen kunnen zitten .. pfff vervelend allemaal