MIjn kanjer op zn eerste wedstrijd metteen 1e!! :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:41

Wouw Ingrid! Goed joh! Gefeliciteerd! Party!!
Snel weer naar de top he! Haha!
Succes!
Mooie foto's trouwens ook!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 23:08

Assiej schreef:
mooi beestje zeg, goeie combinatie zijn jullie trouwens, en je zit is ook erg netjes.

Nu nog met Lesley Knipoog 2 gave paardjes onder het zadel, en ik weet zeker dat je erg snel zult gaan!

gefeliciteerd en heel veel succes Knipoog



Met lesley gaat het steeds beter *LOL* die ga ik 26 juni starten!

2 juli ga ik voor het eerst met Lander L1 starten. De Z zit er niet in omdat hij eind dit jaar verkocht wordt en ik zie mezelf niet zo'n jonge pony in de Z rond sturen Tong uitsteken Ik had het wel heel graag gewilt omdat het een hele fijne pony is om mee te werken en hij heeft zn uiterlijk niet tegen Tong uitsteken

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:16

kan je niet vragen om hem langer te houden? dan noem je alle voordelen, en zoek je een beetje goedklinkende smoesjes voor de nadelen Tong uitsteken Als hij dan verkocht word heb ik misschien wel interesse... ik zoek namelijk een leerpaardje, die al ervaring heeft..

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 23:50

Assiej schreef:
kan je niet vragen om hem langer te houden? dan noem je alle voordelen, en zoek je een beetje goedklinkende smoesjes voor de nadelen Tong uitsteken Als hij dan verkocht word heb ik misschien wel interesse... ik zoek namelijk een leerpaardje, die al ervaring heeft..


Dan is dit zeker geen paardje voor jou Tong uitsteken Hij moet zelf nog te veel leren Haha!
Hij is erg groen maar doet wel heel erg zn best *LOL*
Ik hoop wel dat ie langer mag blijven.... Is voor mij ook wel weer leuk om een 'zelf ingereden pony'(ik rijd er 1x per week op voor de rest traint zn eigenaresse hem die heeft hem ook ingereden Tong uitsteken )
naar de Z te brengen Tong uitsteken