Eerst Ushi haar manen getrokken, maar dat vond ze niet zo leuk, dus bewoog veel en is dus nogal mislukt.
En de paarden moesten natuurlijk ook mooi gekuist, gebandageerd en in een mooi setje gestoken worden hè.
Mn kleren passen er wel niet bij, maar zo ver ben ik nog net niet in het setjesverzamelen, nog een lange weg tot boktsnob...
Ushi is normaal nogal hyperactief enzo, maar ze was woensdag echt super sloom in vergelijking met haar normale doen.
Het rijden ging niet fantastisch, er waren nogal veel bakkabouters, maar er zijn toch nog een paar leuke foto's uit gekomen.
Na de dressuur zijn we nog eventjes binnen gaan springen, en daar had ik filmpjes van, maar die zijn gewoon verdwenen.
Maar binnekort gaan we nog een keer foto's trekken en dan zullen we ook nog een keer springfoto's en filmpjes maken.
Ik weet dat mijn houding echt vreselijk is, ik val enorm naar voor en doe mijn handen te veel naar beneden en kantel ze.
Ben eraan aan het werken, maar het is niet makkelijk om af te leren dus zal nog wel eventjes duren voor ik zit zoals het hoort.

Eventjes warmstappen

Ieks! Eng paaltje

Warmdraven (dat voorbeentje
)
Nog wat warmdraven en Ushi ziet iets.

Nu aan het werk, wat figuren om stelling los te krijgen.

Er was achter die haag iemand het gras aant het maaien.

Die grasmachine was toch echt veel te eng hoor.

Een galopje, hier krijg ik haar echt nog niet ontspannen.

Nog wat voltes om stelling los te krijgen, hier begint ze al na te geven.

Een (mislukte
) poging tot wijken.
Oortjes erop en gaan met die banaan.

Poging tot strekken denk ik.

Mooie foto met die bloemen op de achtergrond, spijtig van mijn houding.

Lekker ontspannen, kan je goed zien op deze foto.

Ontspannen Ushi, niet in slaap vallen.

DIT IS MIJN LIEVELINGSFOTO VAN DEZE FOTOSHOOT

Wat zie ik daar? Een paalkabouter?

Nee, baasje, die paalkabouter zit er nog altijd.

Slaap, Ushi slaap

Daar was het paaltje waar ze niet naartoe wou.

Lekker ontspannen aan het lopen.

Hier lijkt haar kont wel heel mini in vergelijking met haar nek.

Weer iets gezien, hier vind ik haar wel heel mooi kijken.

Nadien nog eventjes gesprongen, dit was onze hoogste sprong die dag: ongeveer 1.20m
. Een beetje op de voorhand misshien, maar wel lekker ontspannen