Hij staat met z'n vriendjes op een nieuwe stal, want hier konden ze het weiland op..
Dus voordat we konden rijden, eerst paard even van het land vissen. Gelukkig was ie zo lief om aan te komen lopen..

Toen op stal om even te poetsen, want hij was wel een beetje vies..

Toen de bak in en instappen.. We moesten wel lachen naar de fotograaf
(nog bedankt voor de foto's zussie!).
Draven.. langs de paddock, wat al heel wat is voor hem, want hij was voorheen altijd bang wanneer ie langs andere paarden moest.. Dat is hier een heel stuk minder dan in de binnenbak..

Het ziet er op de foto's vrij makkelijk uit.. Maar het kost toch redelijk wat moeite om zo'n grote jongen lekker aan het werk te zetten en te houden..

Stukje wijken, wat hij steeds beter op begint te pakken..

En dan nog een galopje..

Dit vind ik een mooie foto geworden.. Ik ben er alleen nog niet uit wat ie nou moet doen.. springpaard zijn of dressuurpaard???

En hier waren we klaar met rijden.. dus een beetje uitdraven...

En dan nog even een dikke knuffel omdat hij zo braaf geweest is

maar wel leuk beest om te zien 

Hij is zo rond de 1.80+ nog niet officieel gemeten.. Hij heeft niet zo'n hele hoge schoft, anders zou het nog groter zijn.. Ik ben alleen blij dat ik gelukkig wat lange benen heb, anders zou het helemaal zo 'klein duimpje' gezicht zijn.. (al heb ik soms al dat gevoel, helemaal op het springzadel)..

Dank je, dank je
), maar mocht het zo zijn, dan is het natuurlijk eerst de dressuur, dat zal al een hele opgaaf worden