Ik heb daar enkele leuke foto's getrokken van de springwedstrijd. Commentaar op de foto's mag, maar ik ken de ruiters niet persoonlijk, dus ik heb er niet veel aan als je hun bekritiseert.
Het zijn er wel veel, maar 't is (denk ik
) de moeite.Deze vind ik wel leuk gelukt.
Jammer dat z'n hoofd achter de plant valt

Hoezo scheef? De ruiter is wel blijven zitten hoor

Dit vind ik één van de leukste foto's: Wat gebeurd er nu?

Dit was een hele mooie pony: helaas zie je dit niet zo goed op de foto. 'k Geloof dat ie Mister Magic noemde.
één van de beste foto's, jammer van de hoofden :p
Op foto zie je het niet goed, maar die pony was echt super super wit!
Mooi getimed, alleen wat klein. Wat ziet de lucht er dreigend uit! (het heeft niet geregend)
Dit was een pittig pony'tje: die leek echt te vliegen en zoooo snel!
Die had haar pony echt zo wit gekregen, Joost mag weten hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen, geen vuiltje zien, maar dan ook geen één (al is het op foto niet zo duidelijk)
Ik kon nie tgenoeg van die pony krijgen
Deze had er helaas geen zin in. Twee keer geweigerd: uitgebeldt. Daarna ging ie op z'n achterbenen staan, geen foto's, hij dreigde nl. over de raddarhekken te gaan en ik moest me uit de voeten maken met m'n krukkies
, nadien kwam ie braaf naar beneden en sprong ie netjes de eerste sprong toch nog.Nog zo 'n witje!
Deze foto vin ik echt heel mooi, al is ie wat ver weg.
Von ik een mooi paardje, allene jamme rvan het hoofd.
Nog een keer de muur...
Beetje malle foto om mee te eindigen, één van de weinige niet goed getimede, maar vond het paard zo mooi
.Sorry voor de vele foto's, maar ik wou jullie mijn foto kunsten een keertje laten zien.
Maar jammer genoeg niet