) jarige nichtje uit limburg weer op bezoek...Het kind is helemaal paardengek,dus vind het natuurlijk hélemáal geen straf om hierheen te komen...Ik heb op stal 2 pony's ter beschikking die ik zo mag pakken,dus rijden is geen probleem
Omdat niemand ons kon brengen en ze niet mee op de scooter mag,zijn we lekker gaan fietsen...Nou ja,'we' ...Ik natuurlijk,madam helemaal in tenue achterop,inclusief laarzen cap en zweep... ( "hop kelly,sneller!!' *slaat fiets een paar keer met zweep* Kelly met rood hoofd van de inspanning gaat natuurlijk niet sneller
) Afijn,wij hebben het reuze naar ons zin gehad,zaterdag heeft ze eerst aan de longeerlijn gereden,zodat ik haar het een en ander kon uitleggen en ze aan elkaar konden wennen...(is toch net iets anders dan de manegepony's ) Zondag mocht ze meteen los
Genoeg geklets, de foto's !

Mevrouw durfde zelfs een galopje!! (nadat ik er even op 'moest' galopperen,zodat madam even kon kijken of de pony niet bokte
)

Dit wordt een tweede anky! Zeker weten
Tot slot nog 2 fotootjes van mijn trots....Ik vond dat ik het jullie niet aan kon doen,deze te onthouden