vriend+Q hard aan het trainen+bezoek in de bak ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

vriend+Q hard aan het trainen+bezoek in de bak ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 13:03

gister heeft bjorn Quentin weer gelongeerd, ik wilde t eigenlijk zelf doen maar dat mocht niet van hem
dus ik heb in t hoekje van de bak gezeten terwijl hij Quentin longeerde, met desje als knuffel naast me, die vond mn digi erg interessant, en alle aandacht die ze kreeg ook Lachen

eerst loswerken
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


de 2 dames kwamen even kijken, en gingen elkaar staan kriebelen, daarna ging dee weg en kwam desje bij mij staan
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


hij krijgt Quentin steeds actiever en beter aan t lopen Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en toen stond desje ineens in de bak, bjorn draaide Q om, en des dacht dat Q al klaar was omdat ie stilstond(als ie klaar is komt ze altijd om snoepjes schooien Clown ) dus liep ze naar hun toe
Afbeelding


treintje spelen kunnen ze ook goed
Afbeelding

Afbeelding

toen ging desje wel errug hard achter hem en ze stond nog op Q zn hakken ook, dus Q had er genoeg van, en desje vertrok
Afbeelding

en de rust is weer hersteld
Afbeelding

bijna al mn galopfoto's zijn mislukt, ben niet zo'n goede fotograaf Bloos
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


hij loopt steeds beter
Afbeelding

toen mocht Q uitstappen terwijl de longeersingel enz van hem af waren gehaald, en ja hoor, desje kwam weer kijken, en weer achter hem aanlopen, en voor bjorn t wist zaten ze alle2 weer in een flinke draf Clown
Afbeelding


en nog een stand foto
Afbeelding

ben nu wel weer even klaar met het maken&plaatsen van foto's van Quentin Schijnheilig

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 13:14

Die draffoto bij S is mooi!

Wat een lieve vriend heb jij, dat hij jou helpt met longeren. Voelt hij zich nog steeds schuldig over dat ongeluk of valt het nu wel weer mee?

Ook die derde foto van onderen is erg mooi, wat een ruime passen heeft Quentin!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 13:15

Fijn dat je vriend Q wil longeren! Dat is ideaal. En hij heeft hem goed aan het lopen.. Knap.
Grappig dat je ander paard eens even kwam kijken wat er allemaal aan de hand was. De laatste foto met longeersingel is mooi.

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 13:45

Zo jij hebt het goed voor elkaar. Lief hoor dat je vriend dat voor je doet. Lovers Voelt hij zich nog steeds een beetje schuldig en wil hij het zo een beetje goed maken Haha! . Leuke foto's trouwens.

Jetta fan d'ald Loop
&
Lobke M

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 14:03

ziet er super uit hoor..grappig dat des zo meeloopt.. Quent gaat steed beter lopen, mooi plaatje

Ik vind alleen de longeerlijn op sommige foto's wat eng los en laag hangen. Heb ooit een paard eroverheen zien stappen en daarna compleet zien flippen. Nu hou ik altijd m'n longeerlijn extreem hoog Schijnheilig

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 14:19

ja die loshangende longeerlijn moet ik mn vriend nog ff beter uitleggen, hij is al wel zover dat ie zelf zegt uhm hoe kan dat, bij jou is die lijn strak en bij mij hangt ie steeds zo los!
t scheelt dat Q erg braaf zn rondjes loopt, en niet ineens naarbinnen komt, maar t ging al beter dan op de foto's van vrijdag(die staan hier ook nog ergens op blz 2 of 3 ofzo)
heb net zelf ff gelongeerd, een kwartiertje, toen voelde ik me niet meer zo goed, des liep toen weer af en toe een rondje mee, volgens mij is dat een hint dat ze zelf ook graag aan t werk wil ofzo Tong uitsteken

maar meestal na 1 of 2 rondjes draf schiet ze al bokkend in galop de bak uit haha, ben echt blij dat desje weer kan lopen en dat ook zelf zo aangeeft

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:24

Die standfoto Kwijl en die 3de van onder; wat een kracht *LOL*

A Great Pleasure in Life is doing what People say You cannot

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:28

Leuke foto's, ziet er goed uit Lachen !
Inderdaad die 3e foto van onder, daar ben ik ook helemaal weg van !

Toch fijn dat met behulp van je vriend, en je instructeur waar laatst rij-foto's van stonden, Quentin in ieder geval @work gehouden wordt Lachen!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Buggie
Berichten: 387
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:32

Echt een super mooi paard! Haha! en wat een geluk dat je vriend je helpt!!! hij loopt ook goed!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 16:20

Echt super vriend heb je ! Haha! En weer leuke foto's je bent de laatste tijd erg op dreef. Het ziet er allemaal goed uit. Wel fijn dat je hem op deze manier toch door kan blijven trainen. Wat me wel opvalt is dat ik Q al vaker zonder bescherming zie lopen. Ben je niet bang voor blessures?
Blijf het een erg mooi aansprekend paard vinden vooral op stand.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 12:05

tnx Haha!
vriend vind t steeds leuker, nu ie dan op de foto's ziet dat Q het echt goed doet en jullie reacties ziet is ie best trots Clown

Q heeft een hele tijd wondjes en witte plekjes gekregen van alle mogelijke soorten peesbeshermers, eskadron, br, merkloos, die rechte peeskappen die ie bij zn vorige eigenaar had enz echt overal kreeg ie witte haartjes van, dus heb ik een tijdje niets omgehad, en dan met de les badages.
maar toen ik bij die springstal werkte is er een DA geweest en nog iemand die hadden t over de temeratuur van de pezen onder de bandages, dat was geen leuk verhaal en stond toen ook een heel stuk over in de hoefslag ofzo meen ik, dus ja ik had toen ff mn bedenkingen bij bandages, zeker als t buiten warm is.

Nu rij ik buiten met 3 in 1 beschermers, met clubles/priveles met peesbeschermers(gaat ineens wel goed,heb wel nog tijdje n dun bontje eronder gehad) met springen peesjes+strijklappen+springschoenen en met longeren+wedstrijd heeft ie niets om, met longeren doet ie eigenlijk niets geks en met losrijden op wedstrijd heeft ie ook nix om, in de ring moet ie ook zonder bescherming lopen en tijdens t losrijden ff stoppen om peesjes ofzo af te doen, dan wil ie daarna niet meer verder lopen(zelfde als even bij mn ring vragen hoeveel er nog voor me zijn, dan dramt ie door tot ie in de ring staat, en das zo sneu voor degene die dan de proef aan t rijden is he Clown )

het komt trouwens wel ns voor dat ie met longeren soms wel wat omheeft, peesjes/bandages en een enkele keer met (buiten) rijden weer niets omheeft, maar meestal is het zoals ik hierboven beschreef

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 16:17

Wat is hij toch stoer he Echt geweldig paardje dat ook geweldig kan lopen!!!!!!!!!!!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:31

Sooo, Bjorn kan het wel! haha! Ziet er netjes hoor!

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 20:23

leuke foto's rens
mooi dat Q op deze manier nog in training blijft

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 23:10

Leuke foto's
Wou mijn vriend maar eens longeren, die zit alleen maar verveeld te kijken als hij mee moet Haha!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 23:20

Gaaaaaf paard! alleen is die 3e van onder wel draf? Draf is toch een diagonale gang, lv-ra, rv-li, nu komen drie benen van de grond... knap hoor Lachen
maar erg leuk paard en leuke foto's... Mocht je nog zo'n vriend weten als jij hebt... stuur maar naar mij Lachen

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 11:41

Zo'n vriend wil ik dus ook!
Het paard loopt netjes!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 12:04

Echt grappig van desje!! Supermooi paard, en wat loopt ie lekker aan de longe!!!! *kwijl*

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:23

Wat een lieve vriend heb jij zeg !!! wat een mooie paarden zeg die desje haha echt grappig

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:35

echt een knapperd *LOL* en idd leuk dat je vriend dit wilt doen, wou dat de mijne dat ook deed Knipoog (hoe heb je hem hier in overtuigd? Knipoog )

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:52

wauw wat een paard zeg echt heel mooi wat loop je met hem ?

Confide recte agens.

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:48

Mooi paard hoor, maar dat heb ik volgens mij al eens getypt toen je instructeur erop ging Lachen maar ehm waar heb jij je paard staan dan?

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:49

En ik moet bij des altijd aan mijzelf denken... tenminste... des als in zo groet ik altijd af in mail Lachen 'grts des' zo bedoel ik dus haha

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:51

Prachtpaard zeg! Ziet er gaaf uit!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 13:03

tnx Lachen
k geloof dat mn vriend eerst uit schuldgevoel ging longeren(we hebben n botsing gehad met de auto, waarbij ik nekletsel heb opgelopen en nog even niet mag/kan rijden) maar hij vind het steeds leuker worden geloof i Haha!
Miss_Blim, ze staan bij mij thuis, stal staat aan t einde van onze tuin en daarachter liggen de wei+bak.
het huis+de stal die je op de foto's 11, 13 en 16 op de achtergrond ziet is trouwens te koop, incl paardenstallen, rijbak+springmateriaal en 2,3 hectare grond, de buren gaan nml verhuizen Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers