De originele foto's zijn veel groter en de hele hindernis staat er op ( dit om aan te kunnen tonen dat ik de foto's gemaakt heb, en nou hoeft er geen copyright dwars doorheen, mocht je de foto's willen gebruiken dan graag in overleg ! ) Zoals in ander topic al staat, heb ik een klein probleempje met mijn sigma lens op mijn canon toestel..vrees dat ik toch een canon moet kopen ( is iets duurder
) en de sigma weg moet doen als de focus zo raar blijft ( niet helemaal scherp ).
de ring het verst van de ingang af

deze sprong grappig, had ook een erg snelle tijd

volgens mij was deze en die hieronder een 4 jarige merrie ?

mooi paard

zelfde ruiter als foto 1 ??

mooi jasje !

deze foto vond ik wel goed gelukt

schuin gesprongen

Zelfde hindernissen, ik vond het trouwens aardig hoog staan voor een B progressief parcours !

Het was aan het eind van de B springen, startnummer 82 staat er in ieder geval op .
!
dankje ! Ik heb in ieder geval 1 ruiter half gevonden . Had t deze keer wat anders gedaan dan normaal, nu op de hindernis gefocussed en gewacht tot er wat in beeld kwam in plaats van het paard steeds te volgen, scheelt best in timing moet ik zeggen, paard in beeld, even wachten en klikken maar . Vind ze zelf wel mooi als het paard boen de hindernis zweeft, maar was vaak niet iets te vroeg en dan staat de afzet er wel leuk op
dat lijkt idd best wel hoog