normaal doen ze het nu wel. Voor de bijhorende informatie, druk op volgende link
[HAW] ***Monte Libre***(rijden zonder hoofdstel/halster)

[edit]Hoofdletters en overtollige leestekens uit titel verwijderd
Oscar[/edit]
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Annetje schreef:Dat wil ik ook doen zo! Lijkt me heel erg leuk, alleen dan moet het zadel er nog af.
Ik vind het een minder mooie pony trouwens, net een jaarling. Maar hij ziet er wel heel erg lief uit.
We lijden er allebei onder, dus troosten we elkaar. En deze zomer mag ik blancatje gaan verzorgen en berijden, en wees er maar zeker van dat ik eens tot daar zal rijden.
Weet niet of het helpt, het zou er ook slecher op kunnen worden, maar het is het proberen waard
Alieska schreef:vind met hoofdstel meer een plaatje, maarja, heb dan ook nog nooit zo gereden he! spijtig dat er geen draf of galopfoto's tussen zitten! Maar het ziet er goed uit hoor!
Ze waren al zo flink geweest, dat het voor ons voldoende was. En voor Myrtille was het tenslotte ook maar de tweede keer. En de eerste keer, met Monique, was ze beginnen galoperen, en kregen ze ze niet meer gestopt.
En het was ook de eerste keer dat ze Travers deed in haar leventje. En ze deed het echt super.
Eerlijk gezegd had ik nooit een dressuurpaardje in haar gezien,
maar ik heb mijn mening snel herzien!