Sjors & Anoukie @ work in ijsblauw

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 13:23

nee tis zeker niet dramatisch
ik denk idd dat het is wat koortje zegt, je zit voorover en zadel schuift naar voren, en galop is nog erg uit elkaar
achterhand zal wel behoorlijk slap zijn, veel rechtuitrijden in de bossen / buiten zal dit zeker verbeteren.

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 16:10

Hey Anouckie! Leuke foto's zeg! hij is wel errug leuk en ziet er super uit! mooi hoor al die setjes!
Jammer dat je niet met hem rijd bij de clinic!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 20:44

Ja hij is nog wat slap, groot en niet super compact, dus flink wat om bij elkaar te rijden.

De volgende foto's zal ik niet meer voorover zitten Schijnheilig.

Jacobien, dank je! Ik vind het ook jammer, maar het is allemaal niet te combineren: clinic organiseren, mensen opvangen en zelf ook nog eens rijden,... Bovendien kan ik nu op mijn gemak jou bekijken Haha!!

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:47

gaaaaafffjes hoor, baby blauw of ijsblauwm maakt niet uit het is alle twe ' cool'

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 00:59

Leuke foto's

Mijn opmerking betreft ook je zadel,..volgens de in de hoefslag verschenen tips over de juiste zadelliging.Daar stond dat je zadel goed ligt als je beugelriemen recht naar beneden hangen.Bij jou hangen ze iets naar achteren...waarschijnlijk een te smalle boom?Zadel kiept naar achteren.
Even laten opmeten

http://www.dksaddlery.com/8ptfitting.htm

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 11:11

Zadel kiept naar achteren??? Dat hoop ik toch niet,... Maar ik wil idd over een tijdje, als Sjors op gewicht is, iemand weer laten komen kijken hoe mijn zadel ligt. Nu vind ik dat nog weinig zin hebben omdat hij nog wat moet afslanken en ik heb niet het idee dat het zadel erg verkeerd ligt,...

Maar bedankt voor de tip!