Het is al een tijdje geleden dat ik foto's plaatste dus hier komt weer een lading foto's van mijn afgelopen les.
Al zou je het van de foto's af niet zeggen Paloma en ik zijn echt met sprongen vooruitgegaan. ( voor de duidelijkheid: Paloma is een manegepaard)
Ik ben nog steeds alleen met de basis bezig en ik probeer alles in dat ene uurtje te stoppen. Mijn doel is: een losse/lossere rug door veel tempowisselingen en overgangen, en ik wil dat paloom gaat afbuigen vannuit haar schoft en zo lekker los door haar lijf gaat rondhobbelen.
En dat is super gelukt zaterdag maar dat zie je dus niet op deze foto's.
Eerst GeNeRaAlTjE op Victorie, daar was ze nu eenmaal opgezet maar erg blij was ze er niet mee.
ff losstappen 
Be aware!!! Paloma is wachting you
Ff op de andere hand
En de triomf van de dag: een beetje aan de teugel in gallop (nog heel stroef...maar het is een beginnetje)
En zonder beugels galloperen....al zat er na 3 rondjes opeens geen rem meer op
Hier had ze ff wat beters te doen dan op te letten
En uitstappen, ze was echt bekaf...dus ach...die achterbenen hoefden er voor die laaste minuut niet meer onder
En hier nog wat foto's van onze nieuwe pony..hier beredeen door sweetcindy. Ik noem m voorlopig Dikkertje Koe
:

Dit waren ze weer
Commentaar is welkom mits onderbouwd. Mijn houding is behoorlijk bagger
maar daar was ik ook niet mee bezig
XxX Djoontje
niet echt fijn lopen lijkt me dat.
(je weet wel: net voordat ze gaan briesen). Dat deed ze eerst noooit en je voelt haar echt denken 'héhé....éindelijk......'
Eerst GeNeRaAlTjE op Victorie, daar was ze nu eenmaal opgezet maar erg blij was ze er niet mee.
ff losstappen 
Be aware!!! Paloma is wachting you
Ff op de andere hand
En de triomf van de dag: een beetje aan de teugel in gallop (nog heel stroef...maar het is een beginnetje)
En zonder beugels galloperen....al zat er na 3 rondjes opeens geen rem meer op
Hier had ze ff wat beters te doen dan op te letten
En uitstappen, ze was echt bekaf...dus ach...die achterbenen hoefden er voor die laaste minuut niet meer onder