in de B-dressuur. Ik zelf heb ooit 1 wedstrijdje gereden, maar nooit een B of zo. Kenzo heeft zelf dan wel al M2 gelopen, alleen al een hele tijd geen wedstrijden meer gelopen.Ik moest 2 proefjes doen in de B.
Helaas was het de hele dag klote weer, regen, storm enz.. dus was hij best zenuwachtig in het begin en ik ook vanwege de wedstrijd
Maar toen we eenmaal aan het inrijden waren ging het best wel goed
De proef zelf ging ook wel goed, alleen sloeg kenzo elke keer bij de C op hol of nam hij een sprong opzij zodat ik dingen over moest doen.
Maar genoeg gezegt hier de foto's....
inrijden, hier zit ik dus niet helemaal zoals het hoort, armen te gestrekt
even deken opleggen tijdens stappen, het was nogal fris
Binnenkomen voor de 1e proef
groeten, mooi vierkant
halsstrekken
geen idee wat ik hier moest doen
in middendraf van hand veranderen geloof ik
stappen
weer binnenkomen
afgroeten
de bak verlaten
over de brug terug naar de buitenbak
instappen voor de 2e proef
proef 2 binnenkomen draf
hier slaat hij dus op hol waardoor ik mijn stijgbeugel verloor, wel een goeie actie foto he

wazige draf foto
EBE grote volte galop
rechte lijn EB X halthouden enkele sec
in draf van hand veranderen daarbij halsstrekken geloof ik
hier lijkt kenzo echt klein, maar dat istie niet hoor

In vrije stap de rijbaan verlaten
Dit waren ze dan, ik heb ook nog foto's van de parade die we moesten doen daarna, maar dit waren al heel veel foto's misschien plaats ik ze nog wel een x! Daar moesten we ook het wilhelmus doen te paard en daarna werden de prijzen gedaan na een tocht caroussel!
Ons Resultaat:
Ik en kenzo hadden bij de eerste proef toch nog 154 punten en we waren 4e en bij de tweede proef 165 punten en eindigde we met een 2e plaats, alleen was er maar prijs voor 1. Dus dat was wel balen, maar ik ben wel heel trots op kenzo hoor

Volgende keer gaan we er gewoon weer voor!!!

Samantha & Kenzo

!