Ik heb de bordjes uitgezet in de wei en een kruiwagen bij C gezet als jury
Daar was hij na 2x langs te gaan al niet meer bang voor. De rest van de letters die ik op losse boomstronken had gezet maakten ook niet veel indruk. Behalve de letter A. Vanaf linksom was er gen probleem, maar zodra ik rechtsom erlangs wil schiet hij weg en gaat hij er echt niet langs. Aangezien hij wel vanaf linksom erlangs wil was ik behoorlijk woest op hem. Zo'n klier dan !Ik rij nu al met sporen en die maken toch wel indruk want het wegschieten beperkt zich maar tot een paar meter ipv als een idioot door de bak. Ik probeer hem al extra te begrenzen en op de sluiten, maar hij doet zijn hoofd omhoog en vliegt van de A af.
Na een half uur rijden is hij er wel loom van en dan gaat hij er wel gewoon langs, maar dan is opeens de kruiwagen eng die een half uur lang niet eng was
. Wat kan ik hieraan doen?
Ik heb alles genegeerd en eigenlijk was hij alleen bang voor de juryauto en de rest deed hem na twee rondjes weinig. En na verloop van tijd kon ik al 1,5 meter bij de juryauto in de buurt komen. Zo leer ik ook beter ermee omgaan en idd het negeren werkt bij hem best aardig. Af en toe is hij zo geconcentreerd dat hij even vergeet dat hij langs iets engs gaat, wat dan soms uitmunt in een giga zei sprong maar ook dat wordt voor zover dat kan genegeerd en gewoon doorgereden.