Pepper @ springwork + zonder zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 21:39

Marinke schreef:
Weet je, eigenlijk vind ik je houding helemaal niet zo dramatisch slecht hoor! ik vind de springfoto's er heel leuk uit zien, en die pony lijkt er echt enorm veel lol in te hebben *LOL* oortjes flink naar voren Haha! (nou jij nog lachen Tong uitsteken)

Leuke pony ook! Lekker vrolijk Lachen


dankje Haha! ja ik moest alle moeite doen om te blijven zitten... ik kijk wel erg moeilijk he Tong uitsteken concentratie... Schijnheilig

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 21:41

Mietje schreef:
waarom heeft ieder1 toch altijd commentaar over een cap.... Scheve mond
dat is toch je eigen keuze... en zeker als ze het van te voren nog zegt....


T'is je eigen schuld als je er vanaf klets, je komt in het ziekenhuis terecht en met een hersenbeschadiging kun je je leven niet meer uit een bed komen KIJK TOCH UIT, je bent nog jong en er komen nog zoveel (mooie) dingen in het leven! Zorg dan goed voor een belangrijk deel van je lichaam. En ook de verzekering wil wel eens niet uitbetalen als je zonder goedgekeurde cap rijd...... en ziekenhuis kosten zijn vreselijk duur.............................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 23:55

je hebt wel gelijk luvdatossa maar als iets 1x is gezegt... en ze zegt het zelf ook al hoeft het toch niet vaker gezegt te worden Verward


he anne super foto's hoor Haha! vind het heel stoer zo zonder zadel!! Haha!
dat je blijft zitten zeg oop de gladde rug Tong uitsteken

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 12:40

Cloverdale schreef:
je hebt wel gelijk luvdatossa maar als iets 1x is gezegt... en ze zegt het zelf ook al hoeft het toch niet vaker gezegt te worden Verward


he anne super foto's hoor Haha! vind het heel stoer zo zonder zadel!! Haha!
dat je blijft zitten zeg oop de gladde rug Tong uitsteken



hey steph! dankje Haha! ja dat van die cap ga ik niet op reageren, dat heb ik nu wel vaak genoeg gehoord... tuurlijk heb je gelijk Luvdatossa, weet ik ook wel.. alleen ik heb in het begin gezegd datje niet alles 10 keer hoeft te zeggen!

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 12:47

Mietje schreef:
waarom heeft ieder1 toch altijd commentaar over een cap.... Scheve mond
dat is toch je eigen keuze... en zeker als ze het van te voren nog zegt....


Ik dacht dat ook altijd, tot vorige week...
Ik ga voortaan altijd met cap opzetten, want vorige week ben ik van mijn verzorgpaard afgevallen en met mijn hoofd op een springbalk die op de grond lag, en ik verzeker je dat het niet zacht was. Ik had mijn cap op en toch deed m'n hoofd enorme zeer op de plek waar ik de balk had geraakt. En nu ben ik mijn cappie heel dankbaar, anders had ik het mssn wel niet meer na kunnen vertellen. Scheve mond

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 12:48

Ik vind je houding met het zadel erop, helemaal zo verkeerd nog niet. Netjes............

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 12:49

En sorry dat ik het nog maar eens vermelde, maar het is uit eigen ervaring.
BTW: toch erg dat er steeds eerst iets moet gebeuren alvorens je gaat luisteren hé :s:)

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 15:54

Sylleke schreef:
En sorry dat ik het nog maar eens vermelde, maar het is uit eigen ervaring.
BTW: toch erg dat er steeds eerst iets moet gebeuren alvorens je gaat luisteren hé :s:)


Heb het helaas deze week ook nog mee gemaakt met een vriendin. Ook zo'n lief paard, maar schok toch plotseling ergens van. Hoofd op de grond en buiten bewustzijn geweest. Nou IK ben me alleen al doodgeschokken, laat staan haar moeder en zus die erbij waren en zagen dat ze weg gleed buiten bewustzijn Verdrietig Gelukkig met een sisser afgelopen, maar het had ook anders kunnen aflopen!

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 17:18

LuvdaTossa"]
[quote="Sylleke schreef:
En sorry dat ik het nog maar eens vermelde, maar het is uit eigen ervaring.
BTW: toch erg dat er steeds eerst iets moet gebeuren alvorens je gaat luisteren hé :s:)


Heb het helaas deze week ook nog mee gemaakt met een vriendin. Ook zo'n lief paard, maar schok toch plotseling ergens van. Hoofd op de grond en buiten bewustzijn geweest. Nou IK ben me alleen al doodgeschokken, laat staan haar moeder en zus die erbij waren en zagen dat ze weg gleed buiten bewustzijn Verdrietig Gelukkig met een sisser afgelopen, maar het had ook anders kunnen aflopen!
[/quote]

nou hebben we hier een hele rij-niet-zonder-cap discussie! er zijn daar nog genoeg topics over hoor!
nu gaan we echt off-topic.... en voor de zoveelste keer, IK WEET HET NU WEL!

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:21

je hebt echt een super gave haf!!!!

Ayasha
Blogger

Berichten: 58001
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 22:56

die vijfde foto *LOL*
hoe krijg je, je been in die houding!! *LOL*
en die laatste foto!
lekker stoer met een hand springen
"HEEE!! kijk wat ik kan met een hand yeahh!! ik ben de beste of niet soms?"
tot ze der een keer van af klettert door zo onnozel te doen...
sorry maar het moest er geewoon ff uit, en ik wou nog veel meer zeggen maar ik zwijg maar beter Lips are sealed

Anne_GTI

Berichten: 18206
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 22:59

De lol straalt er vanaf. Je bent tenminste niet bang om eens gek te doen, dat mag ik wel. Op deze manier leer je 'vrij' op je pony zitten. Iets waar je op ieder paard profijt van zult hebben. ennuh cap.... Lips are sealed Knipoog Ik zeg niks, was vroeger geen haar beter.

jessicatjuhh
Berichten: 409
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 22:59

pharagirlke schreef:
die vijfde foto *LOL*
hoe krijg je, je been in die houding!! *LOL*
en die laatste foto!
lekker stoer met een hand springen
"HEEE!! kijk wat ik kan met een hand yeahh!! ik ben de beste of niet soms?"
tot ze der een keer van af klettert door zo onnozel te doen...
sorry maar het moest er geewoon ff uit, en ik wou nog veel meer zeggen maar ik zwijg maar beter Lips are sealed


net of jij de beste bent en ze mag toch zelf weten of ze met een hand wuil springen

Ayasha
Blogger

Berichten: 58001
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 23:01

jessicatjuhh"]
[quote="pharagirlke schreef:
die vijfde foto *LOL*
hoe krijg je, je been in die houding!! *LOL*
en die laatste foto!
lekker stoer met een hand springen
"HEEE!! kijk wat ik kan met een hand yeahh!! ik ben de beste of niet soms?"
tot ze der een keer van af klettert door zo onnozel te doen...
sorry maar het moest er geewoon ff uit, en ik wou nog veel meer zeggen maar ik zwijg maar beter Lips are sealed


net of jij de beste bent en ze mag toch zelf weten of ze met een hand wuil springen
[/quote]

heb ik ergens gezegd dat ik de beste ben?
ik zeg alleen maar dat k het nou niet bepaald verantwoordelijk vind om zo te springen...
maar als zij zich daar goed genoeg voor voelen...ik ben niet degene met een gat in mijn hoofd dus...btw: ik reageer niet meer op zulke stomme reacties als deze, zeker niet op zon stomme zin als: juist alsof jij de beste bent

jessicatjuhh
Berichten: 409
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 23:03

nou ik kom gewoon voor me vriedinnen op ik bedoel als hun toch lol hebben jij zit dr niet mee als ze vallen duszz tjhaa zo denk ik dr over

Ayasha
Blogger

Berichten: 58001
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 23:04

oh ja..door onozele zinnetjes uit te kramen?
dit kan beter via pb...zo vergalle we haar topic en dat is niet mijn bedoeling

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 11:06

pharagirlke"]
[quote="jessicatjuhh"][quote="pharagirlke schreef:
die vijfde foto *LOL*
hoe krijg je, je been in die houding!! *LOL*
en die laatste foto!
lekker stoer met een hand springen
"HEEE!! kijk wat ik kan met een hand yeahh!! ik ben de beste of niet soms?"
tot ze der een keer van af klettert door zo onnozel te doen...
sorry maar het moest er geewoon ff uit, en ik wou nog veel meer zeggen maar ik zwijg maar beter Lips are sealed


net of jij de beste bent en ze mag toch zelf weten of ze met een hand wuil springen
[/quote]

heb ik ergens gezegd dat ik de beste ben?
ik zeg alleen maar dat k het nou niet bepaald verantwoordelijk vind om zo te springen...
maar als zij zich daar goed genoeg voor voelen...ik ben niet degene met een gat in mijn hoofd dus...btw: ik reageer niet meer op zulke stomme reacties als deze, zeker niet op zon stomme zin als: juist alsof jij de beste bent
[/quote]

mijn been ja hahaha ik d8 ook al toen ik die fotos zag...hoe krijg ik dat voormekaar *LOL*

hmmm ok Scheve mond sorry hoor maar zij deed het niet om stoer te doen ofzo hoor... snap niet hoe je daar bij komt.. als zij het toch leuk vind om zo te springen, laat haar dan ik vond het een leuke foto, en het is haar eigen verantwoordelijkheid(wat een K*twoord)
enne goed idee... doe dit maar over pb ja Haha! maar ik ben het wel met je eens hoor jes
doegdoeg

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 13:27

Degene die foto's maakte heeft wel perfecte timing Tong uitsteken

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 13:41

zonder zadel ziet het springen er beter uit dan met :p haha da komt omdat je dan je kuiten knieen en bovenbenen wel MOET aan sluiten anders donder je eraf Lachen en ja over de caps, doe maar wel meisje, er zijn nog zoveel mooie dingen te beleven en het zou zonde zijn als je die zou missen door eventjes zo'n paddo op je knar vast te binden Knipoog

iemand schreef ergens zag ik iets over peesbeschermers, ik doe het voor eht springen ook zowel voor als achter niet zo zeer voor het raken van balken , maar voor de landing of de afzet kunnen ze nog wel eens strijken en dan kun je vervelende wondjes etc. van krijgen.
veel succes met springen en ik vind die foto;s zonder zadel wel een goede aanzet, dat zouden echt meer mensen moeten doen, daar krijg je echt een veeeel betere zit van! dan leer je pas paardrijden Lachen
( de helft van de tijd scheur ik op mn paardje van de wei terug naar de stal zonder zadel :p ) en niet te vergeten dat ik dan ook nog wel eens heb zandgehapt hoor als meneer weer denkt van ' put your feet up in the air! "

succes met rijden
enne volgende keer de cap he
Knipoog
groete

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 16:15

Bashuk schreef:
zonder zadel ziet het springen er beter uit dan met :p haha da komt omdat je dan je kuiten knieen en bovenbenen wel MOET aan sluiten anders donder je eraf Lachen en ja over de caps, doe maar wel meisje, er zijn nog zoveel mooie dingen te beleven en het zou zonde zijn als je die zou missen door eventjes zo'n paddo op je knar vast te binden Knipoog

iemand schreef ergens zag ik iets over peesbeschermers, ik doe het voor eht springen ook zowel voor als achter niet zo zeer voor het raken van balken , maar voor de landing of de afzet kunnen ze nog wel eens strijken en dan kun je vervelende wondjes etc. van krijgen.
veel succes met springen en ik vind die foto;s zonder zadel wel een goede aanzet, dat zouden echt meer mensen moeten doen, daar krijg je echt een veeeel betere zit van! dan leer je pas paardrijden Lachen
( de helft van de tijd scheur ik op mn paardje van de wei terug naar de stal zonder zadel :p ) en niet te vergeten dat ik dan ook nog wel eens heb zandgehapt hoor als meneer weer denkt van ' put your feet up in the air! "

succes met rijden
enne volgende keer de cap he
Knipoog
groete


dankjewel Haha! leuke reactie OK dan!
je hebt wel gelijk hoor, van mijn cap... ik denk dat ik er toch maar wat beter op ga letten, maar het is nog steeds mijn eigen keus of ik heb draag ofniet.. maar daar hadden we het hier al over gehad Knipoog
ik rij ook vaak zonder zadel.. leuk he Haha! whaha maar in het land ga ik het niet proberen Tong uitsteken lig ik er gelijk naast hihi
en beenbeschermers... tja ik heb ze eigenlijk ook altijd om, maar het was toen best wel warm en ik had ook niet verwacht dat ik echt serieus zou gaan rijden..'
doegg

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:30

ik zou als ik jou was niet gaan springen als je geen cap en peeskappen bij de hand hebt liggen, je weet maar nooit wat er kan gebeuren!!

maar verder vind ik het leuke foto's je houding is ook niet bar slecht, en die laatste foto van shariff79 (ofzo iets) vind ik wel een beetje raar, maar het is natuurlijk maar net tot in hoe verre je je pony vertrouwd Lachen leuk beestjes hoor

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 22:28

Assiej schreef:
ik zou als ik jou was niet gaan springen als je geen cap en peeskappen bij de hand hebt liggen, je weet maar nooit wat er kan gebeuren!!



gaan we weer Scheve mond .....

toch bedankt....

Anne_GTI

Berichten: 18206
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:40

Citaat:
Assiej schreef:
ik zou als ik jou was niet gaan springen als je geen cap en peeskappen bij de hand hebt liggen, je weet maar nooit wat er kan gebeuren!!




Nee, dat weet ze nu wel.... Over die peesbeschermers valt op deze hoogtes nog te twisten vind ik. Ze kunnen wel wat hebben hoor. En je weet nooit wat er allemaal gaat gebeuren. Als we zo doorgaan mag ze ook niet meer gaan springen zonder bodyprotector etc. Tuurlijk kan je eraf vallen, (al val ik vaker van mijn fiets) maar op deze manier ontwikkel je wel een onafhankelijke zit. Het leven zit nou een keer vol risico's, zelfs als je de hele dag in bed blijft liggen kan er nog vanalles gebeuren. (door het bed zakken, de boel in de hens etc.)

Loop toch niet zo te mutsen en laat dat kind toch lekker genieten. OK dan!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 12:31

zo bedoelde ik het helemaal niet hoor, wat heb ik nou over jou plichten te zeggen?

maar goed Lachen verder zal ik er idd over ophouden hoor Knipoog anders gaan jullie me dalijk niet meer lief vinden Haha!