Na aanleiding van [HAW] Sidney @ work... Rij foto`s dacht ik dat het wel tijd was voor wat rijfoto's met mij erop, met me nieuwe dekje
Ik heb geen zin om bij elke foto commentaar neer te zetten
Je ziet op sommige foto's dat ze haar mond open heeft, dat komt, omdat ze bijna heel de tijd trekt tijdens het rijden! Ze is ongeveer 7 jaar manege pony geweest en heeft dus bijna nooit hoeven werken, waardoor ze de verkeerde spieren in haar hals heeft ontwikkelt, waardoor ze zich heel erg sterk maakt en haar hals vooruit probeert te steken.
Ik hoop dat over een tijdje de spieren boven zitten
Dat strotouwtje dat er zit is om mezelf aan beet te houden als ik last van me schouders en armen krijg als ze gaat trekken.
Maar het gaat nu alweer redelijk goed alleen na onze priveles hadden we beiden spierpijn, dus sid was het er vaak niet mee eens met de dagen die volgden

Nog even poseren tussendoor

Galopfoto's

Hier maakt ze zich even heel sterk

En nog even haar hoofdje (wat is ze daar geel he
)

Die foto voor het poseren daar ben ik naar de hoefslag aan het wijken, dus daar was het een beetje de bedoeling, maar voor de rest moet ik leren me hakken uit te drukken ten aller tijden
!!! leuk paardje ben het met Falcon eens verder niet zo veel te zeggen!! Wel leuke pony! Jullie zijn een leuk combi rijd je ook wedstrijden?
Ziet er netjes uit hoor!