Dit paardje is trouwens Schampoo
echt een keilekker ding helaas verkocht...

Ik zit hier wel erg kort.. en mijn hoofd is weg..dat met dat hoofd naar benee deed het beestje helemaal zelf..ik was veel te bang om iets te doen met aan de teugel te lopen ofzo..

Helemaal verkrampt was ik..zo bang

Nou dat waren ze..hoe ik bang ben geworden? Het was begonnen op die andere manege was ik van Fury afgevallen snel beestje op mijn nek, ik dacht dat ik doodging was al afscheid aan het nemen enzo..
Op de nieuwe manege waren de paardjes allemaal van iemand prive geweest en die reageren veel feller en dat was al raar..totdat ik op kaatje moest die 2 keer in de galop schoot toen ik mijn beugels kwijt was. Dat was DE klap ik heb maanden niet meer durven galopperen of draven en sinds dit jaar ben ik er helemaal overheen
Gelukkig dat je over je angsten heen bent!!
en wat ik nu dus niet snap is dat je een jonge pony (leuke pony, dat wel!) hebt aangeschaft die eerdaags beleerd wordt. Wat gebeurt er als deze pony eens flink raar doet met jou erop (het eerste jaar zijn ze zeker nog niet uitgepubert) ? Straks ben je weer terug bij af wat betreft je angst. Dat zou toch zonde zijn? Je bent echt gewoon nog maar heel kort van je angst af