actiefoto's Z sgw paarden Etten Leur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:43

ik hoop dat mijn paard en ik er ook ooit zo bij komen te zitten, en dat ze me zo vertrouwt, nu vind ze muurtjes zelfs nog eng, maar we werken eraan... heb nu over twee weekjes mijn eerste springwedstrijd, en ik vind het heel leuk en ik wil er echt verder in en als ik dit zie is datr echt een duwtje een push een hoe noem je dat ook al weer :S maja.. iig heele gave fotos!!!!!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:45

mariska, een paard springt vaak makkelijker over boomstammen enzo, dan over gewone hindernissen, omdat de cross dichter bij de natuur staat als alle felle springbalken van een normaal parcours.
veel springruiters die een paard hebben wat angstig is in het parcours, of misschien teveel omhoog springen, die nemen ze een keer mee naar een Bcrossje, paard leert er veel van en krijgt er meer vertrouwen van .

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:47

Echt super mooie foto's zeg OK dan! Staan er trouwens ook nog ergens heel veel foto's online van Paul van Oers of zo??
SGW vind ik echt super leuk, maar hoe ik deze foto's zit te bekijken heb ik er echt mijn grote twijfels over Nagelbijten / Gniffelen

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:23

crossmonster schreef:
mariska, een paard springt vaak makkelijker over boomstammen enzo, dan over gewone hindernissen, omdat de cross dichter bij de natuur staat als alle felle springbalken van een normaal parcours.
veel springruiters die een paard hebben wat angstig is in het parcours, of misschien teveel omhoog springen, die nemen ze een keer mee naar een Bcrossje, paard leert er veel van en krijgt er meer vertrouwen van .



Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:28

Pfrt.... *LOL* dat heb ik inderdaad gemerkt bij de van mij Haha! hij vind het echt prachtig en ik ook! Ik vind het leuker dan het gewone klassieke basisparcours OK dan!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:42

Ziet er super uit zeg, lijkt me echt stoer om te kunnen .. ik waag me er alleen niet aan Tong uitsteken

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:44

Oooh wat een gafe foto's zeg! Ik hoop dat ik straks ook nog zo'n mooi sportpaardje krijg, lijkt me helemaal te gek!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:26

Wauw, ontzettend mooie foto's! Lijkt me onwijs tof om ook eens te doen, maar dan wel wat minder hoog.. *LOL*
Vooral die tweede hindernis, daar loopt Trix gewoon onderdoor.. Schijnheilig

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 15:32

Jammer dat ik dit jaar niet kon kijken, vorige keer zag het er ok al super uit.. Foto's geven een mooie indruk, maar het met eigen ogen zien is al helemaal het einde. Ik vind de foto's ook heel mooi gelukt, ook goed scherpgesteld enz.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:42

Echt stoer zeg! Als Pride dat eens zou doen Haha!

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 20:27

crossmonster schreef:
mariska, een paard springt vaak makkelijker over boomstammen enzo, dan over gewone hindernissen, omdat de cross dichter bij de natuur staat als alle felle springbalken van een normaal parcours.
veel springruiters die een paard hebben wat angstig is in het parcours, of misschien teveel omhoog springen, die nemen ze een keer mee naar een Bcrossje, paard leert er veel van en krijgt er meer vertrouwen van .

Pablo is er zo gigantisch van opgeknapt!

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:33

Annetje schreef:
Wat een vreselijk enge hindernissen zeg! Je zou maar blijven hangen Lips are sealed
Maar wel heel erg stoere foto's! Precies op het goede moment en goed scherp.


mooie foto's inderdaad. en over enge hindernissen. er bestaat geen geweldigere sport!!!! *LOL* OK dan! Schijnheilig Tong uitsteken

Citaat:


mooie foto van chantal!

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:35

Margon schreef:
Pfrt.... *LOL* dat heb ik inderdaad gemerkt bij de van mij Haha! hij vind het echt prachtig en ik ook! Ik vind het leuker dan het gewone klassieke basisparcours OK dan!


JAAAA he margon Tong uitsteken

hahahaha, nog paar terreinritten en dan aan het echte werk zei je toch?

tegen de tijd dat jij gewone crossen gaat rijden hoef ik niet meer tegen jou te rijden want dan gaan we over naar de L Clown

gr.
Naomi

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 20:36

ik geef het door aan de fotograaf

enne (bb) , ze zijn na te bestellen Knipoog

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:19

crossmonster schreef:
mariska, een paard springt vaak makkelijker over boomstammen enzo, dan over gewone hindernissen, omdat de cross dichter bij de natuur staat als alle felle springbalken van een normaal parcours.
veel springruiters die een paard hebben wat angstig is in het parcours, of misschien teveel omhoog springen, die nemen ze een keer mee naar een Bcrossje, paard leert er veel van en krijgt er meer vertrouwen van .



Ohw oke! ik lees het misschien een beetje laat, maar lees het iig nog! Mijn springwedstrijdje ging erg goed en heb er inmiddels al meerdere gehad waarbij ze nog geen een keer meer geweigerd heeft! En dit brengt me echt steeds dichter bij mijn doel! Ik wil dit zoals op de fotos ook meemaken! en ik heb alle tijd! ik ga eerst goed trainen, maar ik ben nu al zo hard bezig dat ik in een half jaar niet kon springen en nu al 2 wedstrijden in de prijzen zat.Ik wil niet opscheppen maar ben er wel heel erg trots op!
En hele mooie fotos natuurlijk nog!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:34

super foto's..... en bennefentes (laatste foto's) blijft mijn favoriet!!!! Kwijl wat een gaaf beest is het toch!

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:58

crossmonster schreef:
veel springruiters die een paard hebben wat angstig is in het parcours, of misschien teveel omhoog springen, die nemen ze een keer mee naar een Bcrossje, paard leert er veel van en krijgt er meer vertrouwen van .


Zie, moet ik toch maar eens met die grote reus gaan springen...
Alleen denk ik dat we een probleem zullen hebben met die 1e hindernis, je zal je hoofd maar stoten Haha! Daar dacht ik toch meteen aan toen ik 'm zag...
Maar het ziet er super uit! Ook onwijs mooie scherpe foto's! Dat wil bij mij nog niet lukken met springfoto's Bloos

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 21:05

dat krijg je niet voor elkaar! Als je dat lukt, mag je mee naar Athene Knipoog

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:10

Lielle schreef:
dat krijg je niet voor elkaar! Als je dat lukt, mag je mee naar Athene Knipoog


Haha! *LOL* Haha!

Ik bedoel, als je met een paard 1.80+ springt, maar komt niet lekker uit en dus meer een hoge noodspong maakt, dan stoot je toch je hoofd (bijna Haha! ) aan die rand? Of als ze meer naar de zijkant springen?

Enne, Athene? Laat me eerst maar met die reus een Bcross pony's springen (vond ik wel een idee van Gomir *LOL* ).. Is volgens mij al een uitdaging genoeg.. Haha!

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 21:15

die hindernis is omgeveer 1.20 hoog, dan moeten ze toch al snel zo'n 1.80 gaan springen Haha! Daarom zeg ik: Athene Haha!

Maar ik zie je wel met de oefencross in Lisse

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:18

Lielle schreef:
die hindernis is omgeveer 1.20 hoog, dan moeten ze toch al snel zo'n 1.80 gaan springen Haha! Daarom zeg ik: Athene Haha!

Maar ik zie je wel met de oefencross in Lisse


Hmmm.... als je het zo bekijkt...ummm ja... maar toch, het lijkt.... Knipoog

Lisse? Dat was toch net geweest? Wanneer komt die weer dan?

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:19

wow wat een hindernissen he.. komen wel mooie foto´s van, maar wow wat hoog!

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 21:21

september volgens mij. Ik geloof trouwens dat ik niet kan, maar jij vast wel Haha!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:30

Simmie schreef:
Ha ha, bedankt Lielle dat je speciaal voor mij ook de foto van de bosuitsprong hebt geplaatst. Hi hi, ben toch blij dat ik daar het alternatief heb gepakt.


Wat houdt zo'n alternatief dan in? Krijg je daar strafpunten voor?

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:31

Lielle schreef:
september volgens mij. Ik geloof trouwens dat ik niet kan, maar jij vast wel Haha!


Ik voel de druk op m'n schouders al stijgen........ Haha! Knipoog